bestelling webshop

Hebt u vragen en/of opmerkingen over de vereniging? Brand maar los!

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
lena

bestelling webshop

Bericht door lena » wo nov 12, 2008 13:52

Ik heb een maand geleden een bestelling gedaan in de webshop en meteen het bedrag overgemaakt via internetbankieren. Toen ik na twee weken nog niets gehoord had, heb ik een mailtje gestuurd naar het adres van de orderbevestiging. Ook daar hoorde ik niets op. Uiteindelijk heb ik afgelopen zaterdag maar een mail gestuurd naar het info adres. Ik kreeg daar een automatische reactie op: "De Afhandeling van uw mail kan daarom één tot twee weken duren.. " Vandaag kreeg ik echter nog een autoreply:
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

info@veganisme.org" target="_blank
mailbox is full: retry timeout exceeded
Ik snap goed dat de vereniging draait op vrijwilligers die het allemaal druk hebben, maar als er zowel geen tijd is om bestellingen te versturen, als geen tijd om te reageren op e-mail, dan is het misschien beter om de webshop in ieder geval tijdelijk even te sluiten?

Ook lijkt er dus iets mis te zijn met het e-mailsysteem, als ik eerst een bevesting krijg en vijf dagen later een bericht dat de e-mail niet bezorgd kon worden.

Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: bestelling webshop

Bericht door Vegantastic » wo nov 12, 2008 15:09

We hebben de webwinkel ook een tijdje gesloten gehad. En proberen dat nu weer op te starten en goed te regelen. We gaan binnenkort starten met alle bestellingen met terugwerkende kracht te behandelen.

Ik stuur je bericht even door naar diegene die er over gaat. Ik weet niet exact op welke termijn je de bestelling kan verwachten.

Het probleem over een volle mail box ken ik niet. Maar ik heb net getest en het lijkt idd alsof er een probleem is.

lena

Bericht door lena » wo nov 12, 2008 20:51

Dank je. Worden er veel dingen besteld in de webshop? Ook door niet leden?

Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » wo nov 12, 2008 22:45

Ik vind het persoonlijk niet superveel bestellingen. Door zowel niet-leden als leden.

Plaats reactie