V Nr. 88

Hebt u vragen en/of opmerkingen over de vereniging? Brand maar los!

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: V Nr. 88

Bericht door Vegantastic » vr mar 25, 2011 12:45

Zal vragen of er morgen wat V's zijn. Dan kan iemand die ze niet gehad heeft deze meenemen.

Als je er niet bent bij de ALV, dan even mailen naar info@veganisme.org dan sturen we die V nog na.

Jasmijn

Bericht door Jasmijn » vr mar 25, 2011 13:41

ALV, waarom heb ik daar weer niks van gehoord?

Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya » vr mar 25, 2011 17:12

Ananas schreef:wat doen jullie met oude V's?
Ik ben huisgenoot-lid, dus krijg geen eigen V!, en mijn lief wil die van hem bewaren.
Maar andere tijdschriften/foldertjes van organisaties waar ik achter sta, bewaar ik altijd voor als ik een keer naar huisarts of tandarts moet, en dan leg ik ze daar in de wachtkamer; met name een waar veel mensen komen en weinig andere tijdschriften liggen omdat er dan het meeste kans is dat iemand ze leest :mrgreen:
Toen ik een keer een stapel V!'s kreeg om te verspreiden, heb ik ze vooral bij biologische/natuurvoedingswinkels en vegetarische restaurantjes gelegd, omdat ik inschatte dat daar de soort mensen rondlopen die het meest open zouden staan voor veganisme.

Magda
Leefwijze: flexanist

Bericht door Magda » vr mar 25, 2011 20:38

Mensen die de V niet hebben ontvangen maar daar wel recht op hebben, graag even melden op info@veganisme.org Dan kan ik kijken waar het mis is gegaan, want daar kan ik niet tegen hoor :(

Annikka-Ayla
Leefwijze: flexanist

Bericht door Annikka-Ayla » za mar 26, 2011 8:03

Ik heb alle V's die ik tot nu toe heb gekregen bewaard. Ik leen ze uit aan een vegetarisch etende vriendin en ik bewaar ze voor de recepten en omdat ik het leuk vind om ze nog eens te lezen.

Veganpix

Bericht door Veganpix » zo mar 27, 2011 10:48

Gelukkig lagen er op de ALV een aantal V's. Ik schrok ervan toen ik de voorplaat zag, kwam me ineens heel bekend voor. Er doorheen gebladerd, maar dat was allemaal nieuw voor mij. Kreeg het vermoeden dat ik thuis toch niet goed gekeken had en kon me de ontvangst niet meer goed herinneren. Toch maar een exemplaar meegenomen en thuis nog even beter gezocht, dit keer ook onder een map waarvan ik dacht dat er niets onder lag omdat alle binnengekomen post op een stapeltje ernaast lag...... :oops:

Plaats reactie