V nr. 93

Hebt u vragen en/of opmerkingen over de vereniging? Brand maar los!

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Rick
Site Admin
Leefwijze: veganist

V nr. 93

Bericht door Rick » di jun 19, 2012 19:29

De nieuwe V alweer gelezen? Wat vonden we er van?

Eef

Re: V nr. 93

Bericht door Eef » wo jun 20, 2012 7:53

Goed! Ik vind het leuk om een magazine speciaal voor veganisten te lezen, de foto's zijn ook mooi, lekkere recepten, leuk hoor! En de bekende personen erin vind ik ook leuk, om te lezen hoe zij andere mensen inspireren. Zij bereiken veel mensen dus dat is positief om te zien.

Ik zag ook een stapel oude V's liggen bij de kringloopwinkel hier in de buurt, dus daar heb ik er 1 van meegenomen, was een leuke verrassing! En heel slim van de NVV om de overgebleven exemplaren weg te geven zodat ze meer mensen bereiken. Ik wilde nog waardeloze haantjes flyers neerleggen daar, maar zelfs die lagen er al, met nog veel meer dierenwelzijnsfolders.

MoniqueS
Contacteer:

Bericht door MoniqueS » zo jun 24, 2012 19:38

Ik vond deze V erg leuk om te lezen, vooral het artikel over Ellen Degeneres (die ga ik eens opzoeken op YouTube) en het artikel over het onderbelichte leed in de dierindustrie. Daar stonden toch weer dingen in die ik niet weet.
Is dit artikel ook digitaal? Ik zou hier graag een linkje van plaatsen op VATD.
Zo niet, is het toegestaan om het in te scannen en te plaatsen?

vegalan

Bericht door vegalan » ma jun 25, 2012 7:26

Ik vraag me toch af of het voor (sommige) veganisten nog wel zo interresant is om dingen die ze al weten te behandelen en of dat het voor niet veganisten niet vervelend is als dit steeds wordt herhaald?

.

Eef

Bericht door Eef » ma jun 25, 2012 12:18

vegalan schreef:Ik vraag me toch af of het voor (sommige) veganisten nog wel zo interresant is om dingen die ze al weten te behandelen en of dat het voor niet veganisten niet vervelend is als dit steeds wordt herhaald?

.
Ik sla de artikelen wat dierenleed betreft over :oops:
Ik weet inmiddels wel hoe walgelijk het allemaal is, dus ik wil daar niet steeds mee geconfronteerd worden. Maar dat wil niet zeggen dat het niet geplaatst moet worden, want zoals blijkt zijn sommige dingen nog niet bij iedereen bekend.

Plaats reactie