Boeken verkoop

Hebt u vragen en/of opmerkingen over de vereniging? Brand maar los!

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
sillygirl
Leefwijze: veganist

Boeken verkoop

Bericht door sillygirl » zo mei 18, 2014 19:33

Ik heb geen idee hoe het werkt enzo, maar vroeg me af of er nog meer titels kunnen worden aangeboden via de webshop? En moeten dat Nederlandstalige boeken zijn?

Bijvoorbeeld Eat like you care van Gary Francione & Anna Charlton hebben wij laatst allebei gelezen en is een super overtuigend boekje; ook erg handig als je al vegan bent om wat meer voorbereid te zijn op discussies met anderen, of hoe je effectief kunt reageren op vragen / bezwaren. :) Er is alleen (nog) geen Nederlandse vertaling van. Maar zoveel Nederlanders kunnen Engels lezen, dat ik zou zeggen gewoon aanbieden die hap. En er zijn vast ook andere suggesties. Of is het niet zo makkelijk om boeken te gaan aanbieden, nou dan heb ik gewoon niets gezegd. :wink:

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Re: Boeken verkoop

Bericht door Vegantastic » di mei 20, 2014 15:11

We houden het beperkt, want anders moeten we meer ruimte hebben om alle materialen op te slaan. Momenteel voornl. wat kookboeken. Maar kan zijn dat we in toekomst nog wat uit breiden, maar voorlopig ff niet.

sillygirl

Re: Boeken verkoop

Bericht door sillygirl » wo mei 21, 2014 16:05

Ok begrijpelijk. Ik vroeg me ook af of jullie ze uit eigen voorraad verkopen, ja dus. :wink:

Plaats reactie