Account verwijderen?

Technische problemen? Mist u iets? Wilt u het anders? Vragen over het forum?

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
cavia
Leefwijze: veganist

Account verwijderen?

Bericht door cavia » vr mar 23, 2012 20:01

Hoe kan ik mijn account, en dus mijn berichten, verwijderen? Ik kan het maar niet vinden..

Rick
Site Admin

Re: Account verwijderen?

Bericht door Rick » za mar 24, 2012 2:18

cavia schreef:Hoe kan ik mijn account, en dus mijn berichten, verwijderen? Ik kan het maar niet vinden..
Dat kan niet. In ieder geval kun je je berichten niet verwijderen.

Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya » za mar 24, 2012 3:21

Voor zover ik weet kan je bij phpBB-fora je account niet zelf verwijderen, maar kan alleen de beheerder dat doen. Ik geloof dat de beheerder kan kiezen wel of niet ook al je berichten te verwijderen.

Waarom wil je je account en berichten wissen? :(
Is er iets vervelends gebeurd?
Hopelijk vind je het niet vervelend dat ik dat vraag, en als het me niks aangaat, mag je dat gewoon zeggen.

Rick
Site Admin

Bericht door Rick » di mar 27, 2012 19:33

Fynnya schreef:Ik geloof dat de beheerder kan kiezen wel of niet ook al je berichten te verwijderen.
Maar dat gaan we niet doen.

cavia

Bericht door cavia » wo mar 28, 2012 7:23

Hoezo niet?

Rick
Site Admin

Bericht door Rick » wo mar 28, 2012 7:37

cavia schreef:Hoezo niet?

Omdat delen van het forum dan onbegrijpelijk (kunnen) gaan worden. Bovendien kunnen je berichten wel verwijderd worden, maar je teksten in quotes van anderen kunnen niet (eenvoudig) verwijderd worden.

Mag ik weten waarom je eigenlijk zo graag al je berichten verwijderd wilt hebben?
Als er een aantal berichten zijn die je weg wilt hebben om een bepaalde reden, dan kunnen we daar naar kijken. Het kost ons alleen wel heel wat werk, dus erg blij ben ik er niet mee. Wat mij betreft kunnen we deze discussie verder ook via PM voeren.

Groeten,
Rick

cavia

Bericht door cavia » wo mar 28, 2012 7:46

Ik besefte me dat ik hier TOTAAL niet anoniem ben (iedereen kan ook op het forum, ook al heb je geen account (gaat vooral hierom)), en ik de facebookgroup wat dat betreft fijner vind.
Ik geloof ook niet dat ik superpersoonlijke dingen heb gepost, dus ik laat het maar even zo.

Rick
Site Admin

Bericht door Rick » wo mar 28, 2012 8:00

cavia schreef:Ik besefte me dat ik hier TOTAAL niet anoniem ben (iedereen kan ook op het forum, ook al heb je geen account (gaat vooral hierom)), en ik de facebookgroup wat dat betreft fijner vind.
Ik geloof ook niet dat ik superpersoonlijke dingen heb gepost, dus ik laat het maar even zo.
Dat is fijn (dat laatste).
Wat betreft het anoniem kunnen posten: een deel van het forum is afgeschermd. Café de zonnebloem is alleen voor leden met meer dan 50 posts toegankelijk. Juist om de reden die jij noemde is dit stuk van het forum in het leven geroepen.
Het verbaast me overigens dat je facebook meer vertrouwd dan het NVV-forum. Ik heb er natuurlijk niet heel veel zicht op, maar juist facebook lijkt me de plaats waar je al je privacy inlevert. Maar goed, los daarvan: op internet ben je niet anoniem. Je moet heel wat toeren uithalen wil je echt anoniem zijn en blijven, waar je je ook bevindt op internet....

Groeten,
Rick

Eef

Bericht door Eef » za apr 28, 2012 9:55

Zou het voor jou dan niet schelen om je website uit je profiel te halen? :)
Mij lijkt facebook trouwens een veel grote inbreuk op je privacy.

Barbera
Leefwijze: flexanist

Bericht door Barbera » za apr 28, 2012 10:05

Ja als je een facebook account hebt komen in het lijstje van mensen 'die je zou kunnen kennen' opeens alle mensen voorbij die in mijn hotmailaccount staan, rara hoe kan dat als je ze er zelf niet bij gezet hebt? Nee maak je over de privacy van facebook ook maar geen illusies...

Ananas

Bericht door Ananas » za apr 28, 2012 18:22

Ja, al die gekkigheid van facebook, brrrr. Dat is echt het teken dat de wereld dit jaar vergaat :D

KL8

Bericht door KL8 » ma dec 09, 2013 17:09

Kan je wel zelf je account verwijderen? Ik kan die functie niet vinden in mijn gebruikerspaneel. Dat mijn reacties in het forum niet verwijderd kunnen worden snap ik, vind ik ook niet zo erg.

Rick
Site Admin

Bericht door Rick » ma dec 09, 2013 17:11

Nee, je kunt niet zelf je account verwijderen. Dat kan ik wel voor je doen. Stuur mij een PM als je dat wilt.

Plaats reactie