Vegalifestyle

Plaats hier uw aankondigingen voor demonstraties, markten, optochten, enz.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
buu
Leefwijze: veganist

Vegalifestyle

Bericht door buu » vr dec 21, 2012 15:03

http://www.vegalifestyle.nl/index.html

I find this today, I know we got december and thats will be on juni :P but thats mean they make meeting for everyone vegge on that 3 days? And how much it costs?
"- Cat hair in the cookie jar!
- ...Cookies in the cat..."

TonyJello

Re: Vegalifestyle

Bericht door TonyJello » za dec 22, 2012 0:10

Te gek! :D

Renee1137

Bericht door Renee1137 » ma mei 20, 2013 7:21

Ik had dus ook gelezen dat Vegalifestyle in juni in de grote kerk in Naarden is ... en nu is het volgens de website ineens in oktober in Olmen (zie http://www.vegalifestyle.nl/). Nergens op de website wordt uitgelegd dat er een wijziging heeft plaatsgevonden en op heel veel andere sites (o.a. die van de PvdD) staat de oude plek en datum nog. Ik heb op hun FB-pagina gezegd, 'ik dacht dat het 28-30 juni in Naarden was?' en ze antwoordden alleen maar terug 'Beste Renee Janssen, het evenement zal plaatsvinden op 4, 5 en 6 oktober op De Olmenhorst. Blablabla.'

Ik vind het echt heel amateuristisch eerlijk gezegd. Volgens mij zijn er heel veel mensen die al in hun agenda hebben gezet dat het in juni is en die er pas achter komen als ze in Naarden staan...
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » wo mei 22, 2013 11:04

Heeft te maken met dat de organisatie gebroken heeft met iemand die het in opdracht organiseerde. Nu is het in handen van ander gekomen. Die datum/locatie was niet meer haalbaar.

Volgens mij was het nog niet zo gepromoot. Dus ik denk dat het meevalt met hoeveel mensen die datum al vastgelegd hebben. Maar natuurlijk wel onhandig.

Renee1137

Bericht door Renee1137 » wo mei 22, 2013 17:48

Vegantastic schreef:Heeft te maken met dat de organisatie gebroken heeft met iemand die het in opdracht organiseerde. Nu is het in handen van ander gekomen. Die datum/locatie was niet meer haalbaar.

Volgens mij was het nog niet zo gepromoot. Dus ik denk dat het meevalt met hoeveel mensen die datum al vastgelegd hebben. Maar natuurlijk wel onhandig.
Ja zeker onhandig, want inmiddels zijn er superveel websites die de eerste datum nog melden én ik had het al in mijn agenda gezet en mensen gevraagd mee te gaan. Dan zet je toch op zijn minst op de website, "let op, gewijzigde datum en locatie vanwege blabla betreurenswaardig &c&c..."?
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

Plaats reactie