Stichting 'Help Norma'

Plaats hier uw aankondigingen voor demonstraties, markten, optochten, enz.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
jojo
Leefwijze: veganist

Stichting 'Help Norma'

Bericht door jojo » ma okt 07, 2013 20:28

Onderstaande heb ik vandaag op facebook gezet en ik hoop dat er hier ook mensen zijn, die haar maandelijks voor één euro willen steunen! :D
'Lieve facebook vriendjes en vriendinnetjes: Ik heb een plannetje.... Een klein plannetje ..... als we állemaal iets héél kleins en simpels doen..... Dan kunnen we er mét elkaar voor zorgen dat zij de geredde dieren een goede toekomst kan geven! Het gaat om het volgende: Er woont een vrouw in Friesland en zij vangt al jaaaren mishandelde en verwaarloosde dieren op... Dit doet ze met al haar liefde en energie wat ze in zich heeft. Nu is ze heel druk bezig met zo veel mogelijk honden uit Roemenië te redden. En dit kost natuurlijk bakken vol met geld.... Nu weet ik ook wel dat de meeste mensen die ik ken ook niet zo rijk zijn (wij leven ook onder het bestaansminimum). Maar als we nu met z'n allen iedere maand één euro gaan geven.... dat is maar een schijntje lijkt het, maar stel dat: éénderde van mijn facebookvrienden gaat dit doen, zeg 60 mensen en jullie delen dit bericht en van jullie vrienden gaat ook éénderde haar helpen... Moet je kijken hoeveel euro's ze dan heeft om de dieren te helpen!!!! Ze heet Norma Miedema. Ga maar even kijken op haar pagina of op haar website: Norma's Universum. Zij doet fantastisch werk!! Laten wij er mede voor zorgen, dat zij deze dieren kan blijven helpen
'Soms red je de wereld door één dier te redden', aldus Norma........
Willen jullie, samen met mij, haar helpen? Ik dank jullie!!!! Vanuit liefde, vanuit compassie.
Deel dit bericht!!!!
Stichting 'Help Norma' reknr: 5008601 €1,- per maand
IBAN: NL87INGB0005008601 '

jojo
Leefwijze: veganist

Re: Stichting 'Help Norma'

Bericht door jojo » di okt 08, 2013 7:20

Zó leuk!!! Het wordt veel gedeeld en mensen zijn enthousiast om hieraan mee te doen!!! :D

Plaats reactie