Vegetarische en Veganistische Aardappeleters

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Rick, Martine, jet

Plaats reactie
martinvt

Vegetarische en Veganistische Aardappeleters

Bericht door martinvt » zo nov 27, 2016 17:24

Zojuist is mijn fotoboek 'vegetarische aardappeleters' verschenen, waarvoor ik bij 55 mensen thuis mocht fotograferen, bij veganisten, vegetariërs, krakers, anti-kraak, studentenhuis, gezinnen, singles, stellen; om te onderzoeken of er nog aardappels worden gegeten door vegetarisch en veganistisch en bewust levende mensen, met aandacht voor de maatschappij en het milieu. Het is een fotoboek geworden, een kijkboek, met interviews, waardoor een leesboek, met historie over vegetariërs en over de aardappel in Nederland, waardoor informatief en er staan recepten in, heerlijke veganistische, heb ik gemerkt omdat ik me mocht eten na het fotograferen, zodat het ook een kookboek is geworden. Via mijn stichting voor goede doelen voor dieren en kinderen geef ik het boek uit. Als gepensioneerd fotograaf, vegetariër, fotografeer ik voor mijn plezier. Hoe meer boeken ik verkoop hoe meer ik kan schenken.

martin@martinvanthiel.nl

Het boek is 156 pagina's, 30 x 30 cm / € 25 in de winkel, maar 20 € als je zegt dat je dit bericht hebt gelezen.

Martin van Thiel

Plaats reactie