Wat is...? En waar vind ik dat?
Moderators: Rick, Martine, jet
Re: Wat is...? En waar vind ik dat?
Bedankt Martine!
- Assie
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Ik ga seitan maken van biologische bloem. Zodra ik mijn huis weer op orde heb en het juiste kookboek gevonden heb.
Wow, hardcore! Ik heb mezelf er nooit toe kunnen zetten om dat te proberen. Al dat deeg wassen enzo... Met tarwegluten is het te makkelijkAssie schreef:Ik ga seitan maken van biologische bloem. Zodra ik mijn huis weer op orde heb en het juiste kookboek gevonden heb.

Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Ik at ooit een keer bij Candle Cafe in New York seitan die gemaakt was van gewassen bloem ipv gluten. Echt zó lekker.
- Assie
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Ik heb pas 1 keer seitan gegeten, bij The Soul Kitchen in Turijn http://www.happycow.net/reviews/soul-ki ... urin-41381.
Op 2 verschillende manieren bereid, ik had seitan in crosta (met sesamkorst) en mijn vriend in saus. Allebei zo heerlijk, dat we vroegen hoe ze het maakten.
Nogal een opgave om zoiets nieuws te willen maken, maar ach een beetje uitdaging is wel leuk
Op 2 verschillende manieren bereid, ik had seitan in crosta (met sesamkorst) en mijn vriend in saus. Allebei zo heerlijk, dat we vroegen hoe ze het maakten.
Nogal een opgave om zoiets nieuws te willen maken, maar ach een beetje uitdaging is wel leuk