De app van allerhande

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Rick, Martine, jet

Plaats reactie
Assie
Leefwijze: veganist
Contacteer:

De app van allerhande

Bericht door Assie » za jan 31, 2015 10:53

Ik heb de app van allerhande en stoor me altijd aan het beginscherm.
Laatst heb ik dit gestuurd naar AH:
--
Ik ben heel blij met jullie app en kijk er vaak op. Het enige jammere als veganist vind ik de startfoto.
Iedere keer zie ik rauwe vis, ik krijg hier geen trek van.
Zou het een idee zijn de foto af en toe te veranderen, en de vega's tegemoed te komen door iets met groenten/fruit af te beelden?
Met vriendelijke groet, ..
--

Antwoord:

--

Geachte mevrouw ..,

Hartelijk dank voor uw bericht van 26-01-2015.

Bedankt voor uw opmerking. Wij geven deze door aan de verantwoordelijke afdeling. Zij zullen kijken of dit meegenomen kan worden in de verdere ontwikkeling van de Allerhande app. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.

Met vriendelijke groet,

Amy Zoutberg
Albert Heijn Klantenservice

--

Ik dacht, als iedereen die de app heeft ook contact met AH opneemt, doen ze het misschien?

Ing

Re: De app van allerhande

Bericht door Ing » wo feb 04, 2015 19:37

Dat is een goede.. Het is niet bepaald aantrekkelijk om een rauwe vis te zien. Eigenlijk gewoonweg smerig.

Zo heb ik laatst een mail gestuurd met de vraag waarom er rundvlees bouillonblokjes in de verse groenten en tomatensoep pakketten zitten? Ik koop het daarom dus ook niet.
Maar goed, ik zal wel een standaard email terug krijgen en ook zal er wel niks veranderen.

brisingr
Contacteer:

Re: De app van allerhande

Bericht door brisingr » do jul 16, 2015 9:42

het zou ook gewoon heel handig zijn als albert hein al de producten die vegan zijn een merkje geven. Ook via de app, dat zou het booschappen doen zo veel sneller en handiger maken. dan hoef ik niet eerst de ingedientenlijst te lezen.
Ik weet nu wel ongeveer wat ik kan kopen, maar zeker als je net veganistisch bent is het wel lastig. :D

En idd die vis is niet fijn om te zien...
Every little thing is gonna be alright ^^

Plaats reactie