Keukens combineren

Deel en bespreek recepten met anderen. Culinaire hoek. Vragen en tips!

Moderators: Rick, Martine, jet

Plaats reactie
Morality
Leefwijze: veganist

Keukens combineren

Bericht door Morality » za aug 22, 2015 17:30

Wat vinden jullie de lekkerste veganistische combinaties vanuit verschillende keukens (zoals de Franse keuken en de Mexicaanse keuken), bijvoorbeeld pizza met nasi (maar dan lekkerder)?

Maarten
Leefwijze: veganist

Re: Keukens combineren

Bericht door Maarten » za aug 29, 2015 13:25

Ik ben niet echt een keukenprins maar ik doe steeds vaker allerlei soorten bonen bij mijn gerechten. Bij de pasta (Gnocchi) of bij de rijst bijvoorbeeld. Hoewel het geen combinatie van keukens is, is het ook aan te raden om voor de variatie eens bij Orientals boodschappen te doen, al is het soms wel even extra nakijken of sommige producten veganistisch zijn.
Laatst gewijzigd door Maarten op za aug 29, 2015 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Martine
Moderator

Bericht door Martine » za aug 29, 2015 20:58

Pasta en aardappels zijn lekker met chili. Ik maak regelmatig dit eenpansgerecht met pasta en mexicaans gekruide saus: https://vegetus.nl/mexicaanse-one-pot-pasta-2/

Dit Indiaas gekruide pastagerecht lijkt me ook lekker: http://revisfoodography.com/2015/06/veg ... a-biryani/
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » zo aug 30, 2015 16:29

Ooo, ik zou ook wel meer ideeën willen! (Onder andere omdat het een van de onderwerpen is voor VeganMoFo.) :) Het enige waar ik nu op kan komen zijn individuele ingrediënten, bijv. miso in Italiaanse gerechten.

Plaats reactie