Help mij winnen=

Veganisme en dierenrechten

Moderators: Rick, jet, Rorrim

Plaats reactie
Brchj
Leefwijze: veganist

Help mij winnen=

Bericht door Brchj » vr okt 02, 2015 21:12

Hi guys,

Long time no see voor de meeste hier! Ik ben denk ik nu een jaartje al niet meer actief op dit forum... Veel meegemaakt afgelopen jaar, op een niet leuke manier bij mijn baan weggegaan, en in een jaar tijd alle 3 mijn katten verloren. Afgelopen mei en juli Nugget en Biscuit verloren, heb er door werk enzo even doorheen gezeten en dus niet actief op sociaal gebied. Zowel digitaal als in real life zonderde ik me daarom af..
Momenteel heb ik 2 oude siamezen van t asiel in huis gehaald, doof en dement maar allebei super lief.
Anyway, mijn lieve moeder heeft me opgegeven via Sky radio om kans te maken op een jaar lang gratis kattenvoer van Royal Canin.
In principe kregen mijn katten altijd Benevo en Yarrah maar de 2 oudjes hebben nu speciaal royal canin calm voer omdat ze door hun verleden nog veel stress ervaren..

De prijs winnen zou een ontzettende opsteker voor me zijn, maar daarnaast zal ik ook veel weg kunnen geven aan kattenopvang en stichtingen omdat ik het vast niet allemaal zelf nodig heb.
Jullie raden het al, ik hoop heel erg dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik hoop dat ik niemand hiermee tegen de haren in strijk ofzo, maar ik wilde degenen met facebook vragen om op mij te stemmen op de royal canin nederland pagina.
Het is een dierendagactie en loopt dus t-m zondag 4 okt...

Ik kan jullie hulp goed gebruiken, en ik kan me herinneren hoe leuk iedereen hier is dus hoop dat ik vervolgens ook voor jullie iets kan betekenen!!
De link is: https://app.je/royalcanin/web
mijn naam is Brechje, mijn moeder Jeanet, dus klik dan op 'het verhaal van jeanet' .

Sorry als dit op de verkeerde plek staat of wat dan ook, ik wil gewoon heel graag deze mooie prijs winnen en er veel mensen blij mee maken.

Bedankt alvast!!
Lieve Nugget! <3
Clover

Martine
Moderator

Re: Help mij winnen=

Bericht door Martine » vr okt 02, 2015 21:53

Jeetje joh, wat heftig allemaal. Ik wilde op je stemmen, maar die site vraagt toegang tot mijn halve facebook profiel ('Social Acties ontvangt de volgende informatie: je openbaar profiel, e-mailadres, geboortedatum, huidige woonplaats en vind-ik-leuks'), en dat vind ik toch net wat te gortig. Dan maak ik liever zelf wat geld naar je over om eten te kopen voor de poezenbeestjes. Stuur me even een persoonlijk bericht als je dat wilt. :)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Brchj
Leefwijze: veganist

Re: Help mij winnen=

Bericht door Brchj » za okt 03, 2015 8:47

Hey Martine,

Nee joh ben je gek. Het is gewoon een super prijs om te winnen, niet voor mezelf! Maar ik ga je natuurlijk niet om geld vragen :) Hoop gewoon dat mensen nog willen stemmen...
Lieve Nugget! <3
Clover

Plaats reactie