Het optimale eetpatroon

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Mogenblue
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Het optimale eetpatroon

Bericht door Mogenblue » zo nov 08, 2015 9:13

Die bleekheid ligt echt aan jezelf Ricardo.
Ik heb een lekker kleurtje op mijn huid. Dat komt omdat ik regelmatig, 2-3 keer per week, ga wandelen.

Dat krijg je ervan als je de hele dag in de sportschool rondhangt, man. :grin:
-Frits
Chocola en wijn, dat is het leven van een veganist...

Annikka-Ayla
Leefwijze: flexanist

Bericht door Annikka-Ayla » di nov 10, 2015 15:32

@Ricardo25
Eet je genoeg groente en fruit? Daar kun je wat kleur van op je gezicht krijgen. Vooral voor de felgekleurde soorten kiezen 8)

Ricardo25
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Ricardo25 » do nov 12, 2015 8:29

Annikka-Ayla schreef:@Ricardo25
Eet je genoeg groente en fruit? Daar kun je wat kleur van op je gezicht krijgen. Vooral voor de felgekleurde soorten kiezen 8)
Zeker weten :wink:

Maakt het denk je uit of ik het in "vaste" vorm of als smoothie neem? Ik maak altijd smoothies, maar ik hoorde laatst van iemand dat het wellicht beter was om het vast te eten, omdat je lichaam anders te snel de suikers opneemt.
Maar smoothies vind ik zelf lekkerder en dan kan ik mijn super food poeders er gemakkelijk bijdoen.

Kleur is overigens alweer terug, denk teveel playstation gespeeld en te weinig buiten lucht gezien. :grin:

Mogenblue
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Mogenblue » do nov 12, 2015 9:30

Het is belangrijk dat je niks vd groente of fruit weggooit. Als je vruchten uitperst en alleen het sap drinkt doe je het verkeerd. Dan neem je alleen de suikers op. Daarom wordt aanbevolen om vruchten in zijn geheel te eten en niet uit te persen.

Mijn ontbijt bestaat altijd uit vruchten die ik heel opeet. Behalve de schil v meloenen natuurlijk. Het moet wel te eten zijn. Maar dat begrijp je natuurlijk wel. 8)
-Frits
Chocola en wijn, dat is het leven van een veganist...

Plaats reactie