Etos multi green vitamine

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
LeanandGreen
Leefwijze: veganist

Etos multi green vitamine

Bericht door LeanandGreen » wo sep 06, 2017 13:14

Ik heb het even nagevraagd bij de klantenservice van de Etos, aangezien deze vitamine e nummers bevat met mogelijk dierlijke oorsprong. Hierop kreeg ik deze reactie;

Ik heb het voor u laten uitzoeken.
Alle ingrediënten in Etos Multi Green Vega, inclusief de gebruikte hulpstoffen met een E-nummer zijn van synthetische, minerale of plantaardige oorsprong.
Er worden geen stoffen van dierlijke oorsprong gebruikt in dit product.

Ik vertrouw erop dat het zo duidelijk is, maar als u nog vragen heeft dan hoor ik het graag.
Een hele fijne dag verder!

@rno
Leefwijze: veganist

Re: Etos multi green vitamine

Bericht door @rno » ma sep 11, 2017 15:58

Als dit op de website van AH staat, dan moeten we ze wel vertrouwen op hun blauwe ogen:

"Deze uitgebalanceerde formule speciaal voor vegetariers en veganisten is hooggedoseerd met vitamine B12 en heeft een gunstige invloed op het normale energieleverend metabolisme. Verschillende vitaminen en mineralen in deze formule dragen bij aan extra energie bij vermoeidheid en moeheid.
Met extra vitamine B12
Uitgebalanceerd vitamine en minalen complex voor vegetariers en veganisten
B12 heeft een gunstige invloed op de energiestofwisseling
Draagt bij aan fitheid

Mineralen, vitaminen, vulstof (cellulose, E341, E464), spirulina, glansmiddel (carnaubawas, E553b, E572), stabilisator (E422, E551), kleurstof (E171)"

Vooral die melding over fitheid.
Zodra je vega wordt, moet je een strijd voeren met je smaak en met je sociale omgeving. De meeste mensen op dit forum hebben die strijd gewonnen.

Plaats reactie