slaap problemen

Alles over gezondheid en veganisme. Over vitamines en mineralen. Over afvallen en aankomen.

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Marla
Leefwijze: veganist

Bericht door Marla » wo jul 19, 2006 11:06

Ik kan wel goed tegen warmte....gelukkig maar want anders zou ik nooit in de tropen kunnen gaan wonen!

vegalan

Bericht door vegalan » wo jul 19, 2006 13:56

fiepje schreef: Misschien klinkt het vreemd; maar met dit weer is het heerlijk om buiten te slapen. In de zomer slaap ik altijd buiten (mits er geen regen voorspeld is) en het is echt heerlijk koel, vooral zo tegen de ochtend.
Misschien een tip om een keer te proberen...
Dat klink helemaal niet vreemd hoor fiepje, heb ik ook wel gedaan en kan inderdaad heerlijk zijn.

fiepje schreef: Althans, als je een beetje een beschutte tuin hebt (niet dat de buren gezellig mee kunnen genieten van je ochtendkop of dat je naast een bouwput woont ofzo)
Nou ik denk dat ik minder kan genieten als ik met mijn ochtendkop binnen voor de spiegel sta, dat wordt dan ook meestal bukken en doorlopen. Ik heb heel vaak het gevoel dat ik in een bouwput sta. :wink:

Je hebt succes als je buren van schik weg lopen waardoor jij meer ruimte
krijgt. :?:

slaap
Leefwijze: vleeseter

Re: slaap problemen

Bericht door slaap » ma sep 21, 2015 17:25

Melatonine komt van nature voor in uiteenlopende planten, van kersen, bananen en druiven, tot granen, kruiden en olijfolie. Het werkt voor mij uitstekend om beter te kunnen slapen. (y)

Ricardo25
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Ricardo25 » vr nov 06, 2015 13:45

Een paar druppels wietolie (de thc variant) en je slaapt als een baby. Ik had namelijk hetzelfde probleem vroeger.

Lisa

Bericht door Lisa » za nov 07, 2015 14:53

Is dat gewoon in de winkel te koop? Ken het niet

Ricardo25
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Ricardo25 » za nov 07, 2015 18:20

Lisa schreef:Is dat gewoon in de winkel te koop? Ken het niet
Haha absoluut niet! Je zal het zelf moeten maken of toevallig iemand moeten kennen die het maakt en bereidt is het aan je te verkopen.

Het is namelijk illegaal, hoe bizar dat ook is. Het heeft zo ongelooflijk veel goede effecten op je lichaam. Niet alleen slaap je veel beter als je een paar druppels inneemt, het helpt ook tegen vermoeidheid overdag en het is een zeer effectief middel tegen kanker. Er is zelfs wetenschappelijk bewezen dat het beter werkt dan chemotherapie tegen kanker.

3x raden dus waarom het illegaal is.. :roll:

Rorrim
Moderator

Bericht door Rorrim » zo nov 08, 2015 21:29

Het is niet moeilijk om die olie zelf te maken. Naar ik mij herinner zijn in NL 5 planten per persoon gedoogd. Je hebt slechts één goede plant nodig, dus je zal er niet mee in de problemen komen. Tsja, waarom bestaat er de opiumwet? Er zullen ongetwijfeld commerciële belangen en naïeve politici achter zitten. Desondanks hebben de planten vele medicinale en andere toepassingen. Er zijn ook varianten zonder THC gekweekt. Die hebben minder medicinale toepassingen maar de zaden ervan zijn alsnog buitengewoon gezond om te eten.
Veganisme bewijst de redelijkheid temidden van waanzin.

Lisa

Bericht door Lisa » di nov 10, 2015 18:19

Ooooh van een echte wietplant dus.
Nou dat is absoluut een no-no voor mij.
Mijn man rookt wel eens een joint, van hele lichte wiet.
Ik heb wel eens meegedaan en vroeger ook eens met vrienden (andere soort wiet) schijnen verschillende soorten te bestaan, maar iedere keer val ik flauw en krijg ik een soort toeval waarbij ik helemaal ga schudden en van de wereld ben. Dus dat doe ik noooooit meer. Kan er blijkbaar niet tegen.

Rorrim
Moderator

Bericht door Rorrim » wo nov 11, 2015 10:40

Haha, het effect van een paar druppeltjes olie is heel anders dan van het roken van een joint. ;) Bovendien is de wiet uit Nederlandse coffeeshops genetisch gemanipuleerd waardoor het veel sterker is dan het hoort te zijn.
Veganisme bewijst de redelijkheid temidden van waanzin.

Plaats reactie