NOS copieert leugens van de Marine Stewardship Council

De rol van (plantaardige) voeding bij een eerlijkere verdeling van voedsel in de wereld.

Moderators: Rick, jet, Rorrim

Plaats reactie
Brent

NOS copieert leugens van de Marine Stewardship Council

Bericht door Brent » do sep 08, 2011 0:57

http://indymedia.nl/nl/2011/09/78194.shtml

De mensen wordt maar wat wijsgemaakt over "duurzame vis" en zelfs de NOS geeft deze valse info door.
xxx graan- en aardappelvrije suikervrije lookvrije paddestoelvrije fermentvrije peulvruchtvrije alcoholvrije plantenetert xxx

Emiel
Leefwijze: veganist

Re: NOS copieert leugens van de Marine Stewardship Council

Bericht door Emiel » do sep 08, 2011 12:40

Verbaast me eigenlijk niets. Ik denk dat je de waarheid ook niet bij de reguliere media zult horen.

Grootschalige visserij kán natuurlijk ook nooit duurzaam zijn. De grote industrieen zullen altijd alles blijven doen om hun duistere praktijken voor de buitenwereld te verhullen en ons een mooi PR-praatje in de maag proberen te splitsen, maar het houdt een keer op.

Zen

Bericht door Zen » do sep 08, 2011 17:37

Het is jammer dat verschillende grote 'dierenbeschermingsorganisaties' en milieuorganisaties ook bijdragen aan het idee dat duurzame vis bestaat.
Cut cold stone with a warm heart

Emiel

Bericht door Emiel » do sep 08, 2011 17:47

Zen schreef:Het is jammer dat verschillende grote 'dierenbeschermingsorganisaties' en milieuorganisaties ook bijdragen aan het idee dat duurzame vis bestaat.
Zouden die misschien worden gesubsidieerd door de bedrijven die aan de visserij verdienen? Ook dat zou me niet verbazen.

Plaats reactie