Vegan Azië Potluck in Groningen 18 sept.

Evenementen waar veganisme in de aandacht staat of moet staan

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Jasmijn
Leefwijze: veganist

Vegan Azië Potluck in Groningen 18 sept.

Bericht door Jasmijn » za aug 27, 2016 21:39

Vegan Azië Potluck

Op zondag 18 september is er weer een Vegan Potluck en jij bent van harte welkom! De potluck vindt plaats in de Groningse wijk Beijum (locatie volgt nadat je je opgegeven hebt). Je bent welkom vanaf 17.00 uur. We streven ernaar rond 18.00 uur te beginnen met eten, dus zorg dat je op tijd komt. Rond 21.00 uur is de potluck afgelopen. Het is fijn als mensen mij na afloop even helpen met opruimen/afwassen.

De bedoeling is dat iedereen thuis iets veganistisch te eten klaar maakt en mee neemt naar de potluck. Het thema is dit keer 'Azië', dus laat ons maar proeven hoe mjammie jouw home made vegan sushi, loempia, gado gado, exotische fruitsalade, groentencurry of ander lekkers smaakt! Hartig of zoet, rauw, gekookt, gebakken of gestoomd; het mag allemaal mits er geen dieren aan te pas zijn gekomen. Als je echt geen inspiratie hebt, mag je ook iets kant en klaars zoals bijv. cassavechips, mango ijs of nootjes van de (super-)markt of biowinkel meenemen. Het is fijn als je ook wat te drinken mee wilt nemen (water, koffie en thee zijn aanwezig). Het door iedereen meegenomen eten en drinken zetten we op tafel en hier maken we een soort lopend buffet van. Iedereen kan van elkaars eten proeven.

De ervaring leert dat een vegan potluck een leuke gelegenheid is gelijkgestemden te ontmoeten. Gegarandeerd gezellig en smakelijk dus! Behalve eten en drinken (en misschien je muziekinstrument of een leuk spelletje?) hoef je verder in principe niks mee te nemen. Ik heb genoeg borden, bestek, zitplaatsen e.d.

Geef je wel even op door een mailtje te sturen naar: jasmijn_berg@hotmail.com als je van plan bent te komen, zodat ik weet op hoeveel mensen ik kan rekenen. Er is plek voor maximaal 10 tot 12 potluckers, dus wacht niet te lang met aanmelden!

Hopelijk tot 18 september!

Groetjes,
Jasmijn

Plaats reactie