VeganMofo 2013 in september!

Evenementen waar veganisme in de aandacht staat of moet staan

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Ananas
Leefwijze: veganist

Re: VeganMofo 2013 in september!

Bericht door Ananas » vr sep 13, 2013 12:31

Komt vast wel weer! :)

Dani, wist je dat je vermeld stond bij VeganMoFo HQ: http://www.veganmofo.com/international-sunday/

Dani
Contacteer:

Bericht door Dani » vr sep 13, 2013 19:52

Ja superleuk! Bezoekersaantallen schoten ineens omhoog :-)
Werkt wel motiverend, zou alleen zo graag willen dat er meer uren in een dag zaten.
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.

Martine
Moderator

Bericht door Martine » di sep 24, 2013 14:38

Mijn receptenvoorraad begint een beetje op te raken. Ik heb op zich genoeg ideeën, maar bijna niks uitgewerkt. Meestal maak ik een recept toch wel twee of drie keer voor ik het post, omdat ik altijd nog kleine aanpassingen wil doen. Deze week gaat het denk ik niet lukken om iedere dag nog wat te posten. Soit...
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Dani
Contacteer:

Bericht door Dani » di okt 01, 2013 20:48

En hebben jullie het "gered"?
Ik heb 27 berichten gered, dus ik vind het prima zo :D
Wel veel bezoekers gehad tijdens deze maand, leuk hoor!

Nu zijn mijn berichten een beetje op en het eten van vanavond had ik al geen zin meer om te fotograferen terwijl het wel ontzettend lekker was. Volgende keer dan maar :)

Jammer dat het al weer zo vroeg donker is, dat maakt het fotograferen toch wat minder leuk. Ik gebruik toch liever natuurlijk licht.
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.

Martine
Moderator

Bericht door Martine » di okt 01, 2013 21:13

Ik heb 21 berichten gemaakt. De laatste week had ik weinig inspiratie en kwamen er ineens heel veel andere dingen op me af, dus toen werd het niks meer. het gebrek aan licht 's avonds hielp inderdaad ook niet mee. Nu even pas op de plaats en gewoon lekker koken om te koken in plaats van om recepten eruit te persen. Het was leuk om te doen, maar een maand is stiekem echt lang! Het is wel nuttig geweest, want voor het eerst in tijden staat de teller voor gepubliceerde berichten weer hoger dan die voor drafts. Soms heb ik zo veel ideeën dat ik door de bomen het bos niet meer zie. :grin:

Ananas

Bericht door Ananas » zo okt 06, 2013 9:02

Ik heb 30 posts geschreven woohoo!! :D echt blij dat ik het gehaald heb. Nu heb ik het mega druk en geen tijd om nieuwe recepten te ontwikkelen, echt jammer want ook ik heb dankzij de MoFo veel nieuwe bezoekers die ik graag zou vasthouden, maar ik ben momenteel al blij als ik tijd heb om te koken en maak dan iets wat ik al uit m'n hoofd ken (en wat al op de blog staat).

Maar goed komende week geen avondcolleges, dat scheelt, wie weet komt er nog wat van :)

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » di okt 08, 2013 20:16

Bij mij is het op het eind niet meer zo gelukt met MoFo helaas. Ik weet niet precies hoeveel posts ik had, in ieder geval niet de 20 waar ik op doelde. Jammer, want ik had nog best veel ideeën. Ik moet gewoon vaker posts van tevoren gaan schrijven - nu had ik een paar keer achter elkaar een recept dat mislukte en toen kreeg ik steeds minder tijd en verloor ik snel motivatie. Oh well, ik ga gewoon door met budgetkoken op mijn eigen tempo. :)

Wie heeft uiteindelijk eigenlijk de budget challenge gewonnen? :) Ik heb echt bewondering voor wie de hele maand alle kosten heeft uitgerekend - dat hield ik nog geen dag vol. Zeker als ik vrij ben eet ik vaak geen duidelijk afgebakende maaltijden/porties, eerder een stukje van dit, hapje proeven van dat. En toen ik alles ging bijhouden heb ik meteen het gevoel dat ik niks meer 'mocht'. Ik had ook het idee dat ik eigenlijk nauwelijks iets bespaarde. Volgens mij leef ik gewoon altijd al budgetvriendelijk. :/ Toch vond ik het wel heel leuk om af en toe de prijs van een maaltijd te berekenen en die zo laag mogelijk te houden, maar niet de hele maand lang. :) (misschien probeer ik het nog eens een dagje)

Vond het ook echt superleuk om al jullie posts te lezen! Wanneer is de volgende MoFo? :mrgreen:

Ananas

Bericht door Ananas » zo okt 13, 2013 10:51

Lize heeft gewonnen, met iets van 15 euro voor de hele maand. Maar hoe zij at lag wel erg ver van het gemiddeld smakelijk eetpatroon af ;-)

Ik vond het wel een fijne boost om weer eens te merken hoe goedkoop eten kan en zal bepaalde gewoontes ook zeker volhouden! Maar al dat gereken en dat je nergens aan mee kunt doen qua etentjes/borrels viel me wel tegen.

Bonnie
Contacteer:

Bericht door Bonnie » di okt 15, 2013 13:34

Whoaa 15 euro. :mrgreen: OK, dat is best knap.

Martine
Moderator

Bericht door Martine » di okt 15, 2013 14:05

Ja inderdaad. Wat at ze dan zoal? Ik las op je blog iets over paardenwortels van de dierenwinkel?

Ananas

Bericht door Ananas » vr okt 18, 2013 22:27

Ja dat soort dingen idd :mrgreen: jammer dat ze er zelf niet over geblogd heeft... ze had wel een stukje geschreven maar ik moet haar even vragen wat ermee is gebeurd.

Ze at vooral havermout met water, goedkope groente (zoals 10 kg 'paardenwortels' voor 1 euro) zelf geplukt fruit, zelfgebakken brood etc. Maar vooral at ze echt weinig ook.. ik vind het wel knap, maar ik zou het zelf niet kunnen :D

Plaats reactie