5 & 6 oktober Veggie Fair

Evenementen waar veganisme in de aandacht staat of moet staan

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Appelmoes
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: 5 & 6 oktober Veggie Fair

Bericht door Appelmoes » zo okt 06, 2013 18:43

Dan heb ik je gezien en zelfs gesproken :D Ik had blauw haar, hehe.
Science cannot say that an animal is an individual being with a unique personality. I can, and I do.

Protest ist, wenn ich sage, das und das paßt mir nicht, Widerstand ist, wenn ich dafür sorge, daß das, was mir nicht paßt, nicht länger geschieht.

Dani
Contacteer:

Bericht door Dani » zo okt 06, 2013 20:49

De twee dagen cursus hadden mijn energie helemaal opgemaakt. Ik had gehoopt vandaag nog puf te hebben, maar helaas. Ik hoop er de volgende keer echt bij te zijn.

Het was zo te lezen erg leuk!
Plantaardigheidjes , een vegan receptenblog, nu ook op facebook.

AnAnAN

Bericht door AnAnAN » zo okt 06, 2013 21:17

Arthur!!! Wat jammer!! Ik jou ook totally! De potluck van Ananas dan misschien in Den Haag? ;)

Maarre ja Ananas heb ik gezien, ze wilde me eerst strikken voor de Vegan Challenge :D Loze moeite ;)

Dertig nieuwe aanmeldingen??? Heel tof! Ik heb vandaag ook weliswaar een flyer aan mijn schoonmoeder kunnen slijten. Maar misschien wou ze hem alleen voor 't recept. Hoewel ze de voorkant ook aandachtig las.

De vrouw met witte bloem in het haar, dat was ik joh! :D

De mensen van Vegan Mission zijn echt top. Ze komen uit Hongarije maar wonen hier al ongeveer 3 jaar en kunnen heel goed Nederlands. Ze hebben dus een webshop die steeds meer assortiment krijgt, je kunt ook afhalen aan huis op 2 avonden en zaterdag; en laat ik er nou net een paar straten vanaf wonen!!! Duurde een uur voor ik weer thuis was afgelopen dinsdag, heb een poos staan babbelen met ze. Ze hebben dus ook die Robinson burgers. Heb gister op de fair de Robinson Tiuana (of hoe je dat ook schrijft) burger gehaald. Iets pittiger dan de gewone variant, die echt heeeel lekker is met rucola en soyanaise en geroosterde pijnboompitten op een verse hard broodje. Ze hebben ook de nieuwste 'kaas' uit griekenland, Violife. Een andere vegan die ik sprak vond de classic daarvan meer op echte kaas lijken dan de wilmersburger classic. Maar Violife heeft ook veel smaken.
Plantaardig eten is makkelijker dan je denkt!

Dick
Contacteer:

Bericht door Dick » zo okt 06, 2013 21:40

Leuk weer oude bekenden tegen te zijn gekomen en ook weer veel nieuwe gezichten gezien. Het waren twee leuke, drukke en gelukkig ook zonnige dagen.

Ramona

Bericht door Ramona » zo okt 06, 2013 23:06

Ben kapot moe, maar heb het heel leuk gehad. Superleuke mensen leren kennen en ondanks dat ik eigenlijk bij een ander standje stond toch nog best veel mensen over kunnen halen tot de VeganChallenge en heb zelfs 2 mensen aan elkaar gebuddy'd :P

Heb de Dutch Weed Burger weer gesnackt ,was heerlijk! Verder ongeveer alles wat vegan was en gratis gegeten :)

Leuke dag, en echt veel leuke mensen!

Ananas

Bericht door Ananas » ma okt 07, 2013 6:33

Appelmoes schreef:Dan heb ik je gezien en zelfs gesproken :D Ik had blauw haar, hehe.

Ohhh dat was jij! Uit Maastricht natuurlijk. Haha :)

Plaats reactie