Hoi iedereen!
Willen alle vegetariërs (vast ook wel actief op dit forum) de enquete invullen? Het is voor mijn afstuderen.
Leuk! FrieslandCampina onderzoekt de dessertwensen van vegetariërs. Ben jij vegetariërs? Laat jouw mening horen, vul de enquête in en deel dit bericht met je vrienden!
Wij zijn namelijk erg benieuwd naar jullie mening. Graag dit bericht delen. Als blijk van waardering wordt er een cadeaubon t.w.v. €25,- verloot.
Vul hier de enquête in: http://www.thesistools.com/web/?id=497505
Dankjewel!
Enquête dessertwensen vegetariërs
Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim
Re: Enquête dessertwensen vegetariërs
Nieuw topic afgesplitst. Excuses voor het kwijtraken van de reacties.
Veganisme bewijst de redelijkheid temidden van waanzin.
Begrijp ik het goed dat de enquete die ik heb ingevuld nu niet meer voor RoosLinde beschikbaar is?Rorrim schreef:Nieuw topic afgesplitst. Excuses voor het kwijtraken van de reacties.
Of bedoel je dat reacties van mensen die op het forum zelf reageerden nu weg zijn?
Arme RoosLinde, helemaal de weg kwijt doordat ze het onderwerp van de oorspronkelijke draad niet begreep.
Zodra je vega wordt, moet je een strijd voeren met je smaak en met je sociale omgeving. De meeste mensen op dit forum hebben die strijd gewonnen.
- Mogenblue
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Die enquete van RoosLinde is op een heel andere website. Die gegevens zijn niet verloren gegaan.
-Frits
Chocola en wijn, dat is het leven van een veganist...
Chocola en wijn, dat is het leven van een veganist...