Vegan schoenen

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Soufyan
Leefwijze: veganist

Vegan schoenen

Bericht door Soufyan » do jul 28, 2016 12:32

Hallo allemaal!
Ik ben nog niet gek lang veganist, dus de dierlijke kleding die ik had, draag ik wel gewoon nog totdat ze kapot gaan. Echter, mijn schoenen zijn er nu wel echt geweest. Ik ben naar de stad gegaan om vegan schoenen te vinden, maar ik kon echt helemaal niks vinden... Een paar winkels hadden schoenen die van synthetisch leer zijn gemaakt, maar dan zat er toch nog een stuk echt leer aan de details van de schoen...
Bij veganistische webshops vind ik wel wat vegan schoenen, maar die vind ik echt totaal niet om aan te zien. De paar mooie schoenen die ze hebben zijn ook echt gek duur.
Kent er iemand misschien een winkel of webshop met een redelijk aanbod vegan schoenen? :?: Ik ben student, dus ik kan niet heel veel missen. :grin:

Martine
Moderator

Re: Vegan schoenen

Bericht door Martine » do jul 28, 2016 13:41

Wat voor schoenen vind je mooi?

Bij Van Haren is een redelijk aanbod van betaalbare leervrije schoenen.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Re: Vegan schoenen

Bericht door Rorrim » vr jul 29, 2016 13:03

Vind je het spul van Vegetarian Shoes ook niet om aan te zien? Ik vind dat ze er zeker wel mooie modellen tussen zijn. Ik heb zelf ook enkele paren. Kan je kopen bij Vega-Life. Ik vind 75-150 euro voor een paar schoenen niet duur als ze lang mee gaan, en dat doen die Vegetarian Shoes zeker. Ze zijn degelijker dan veel leren schoenen die ik voorheen heb gedragen. Als je van sneakers houdt zou je ook eens naar Macbeth kunnen zoeken. Ik gebruik die zelf in de sportzaal. Kwalitatief ook erg goed. Soms kan je met geluk voor 40-50 online een aanbieding vinden, gangbare prijs is 70-80 euro.
Veganisme bewijst de redelijkheid temidden van waanzin.

Plaats reactie