Vegan Food Deliveries

Welke produkten zijn al dan niet veganistisch? Zijn er alternatieven?

Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim

Plaats reactie
Eatwell
Leefwijze: part-time veganist

Vegan Food Deliveries

Bericht door Eatwell » do dec 07, 2017 21:54

Beste NVV forumleden,

Via deze weg wil ik graag een beroep doen op jullie hulp. Wij van Eatwell willen het heel graag makkelijker maken voor mensen om plant-based te eten. We zijn daarom een nieuwe service aan het ontwikkelen die uit een drietal proposities bestaat:
1. Meal deliveries: Vegan maaltijden vanuit verschillende restaurants thuisbezorgen. Alle vegan opties van alle restaurants dus op 1 plek.
2. Vegan foodboxes: Elke week een box met vegan ingredienten thuisbezorgd krijgen met lekkere recepten om zelf een aantal lekkere recepten te kunnen koken.
3. Ingredient deliveries: De mogelijkheid om allerlei Vegan ingredienten en alternatieven voor dierlijke producten thuis te laten bezorgen.

Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie op dit plan en de verschillende proposities. We hebben een korte enquete (https://goo.gl/forms/2n8ooNHouOyA988w1) waarvan we het zeer op prijs zouden stellen als jullie die willen invullen. Uiteraard kunnen jullie je reacties ook hier op het forum posten. Alle reacties helpen ons om een service te ontwikkelen die goed aansluit bij de wensen van onze doelgroep: jullie :-D !

Gr, Chris van Eatwell

Soufyan

Re: Vegan Food Deliveries

Bericht door Soufyan » do dec 28, 2017 21:36

Ik zou het zelf wel fijn vinden als er een extra optie is qua vegan maaltijdboxen. Ik ken nu nog maar 1 bedrijf die vegan boxes levert, maar deze zijn doorgaans erg laag in proteïne/vet en heel hoog in koolhydraten. Zou top zijn als er een box komt met ingrediënten die een wat hoger proteïne/vet gehalte zou hebben.

Plaats reactie