Veganistische producten in de aanbieding
Moderators: Rick, Martine, jet, Rorrim
- Assie
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Re: Veganistische producten in de aanbieding
Oh dat kan. Hier in Vinkeveen vinden ze de meeste vega(n) dingen maar raar. Het superfoodsschap was 3 dagen later nog net zo vol en bij AH hadden ze nog nooit van de linzen- of couscousburger gehoord 

- Johannetje
Bij Vomar deze week Alpro verse drinks, yoghurt en Mild & creamy voor 1,49.
Bij Deen:
Maza falafelballen voor €1,25 en de overheerlijke Muhammara-salade voor dezelfde prijs.
PS - Welke veganist heeft vorige week bij Deen in Weesp alle Alpro ongezoete amandelmelk in de aanbieding opgekocht?

Maza falafelballen voor €1,25 en de overheerlijke Muhammara-salade voor dezelfde prijs.
PS - Welke veganist heeft vorige week bij Deen in Weesp alle Alpro ongezoete amandelmelk in de aanbieding opgekocht?

- marjan
Bij de Plus: 2e Alpro houdbaar halve prijs. Combinaties mogelijk. Verder Lupinestukjes gratis als je een Conimex-woksaus koopt. Ik heb het vandaag bestudeerd en er lijken twee van de 7 woksauzen vegan te zijn. De woksauzen kosten ongeveer €1,45 per flesje. De lupinestukjes zouden normaal meen ik iets van €2,89 per verpakking zijn. De actie wordt betaald door Natuur en Milieu en de Postcodeloterij.http://www.plus.nl/aanbiedingen
Bij de Plus in Leende kosten de lupinestukjes normaal 3,99!
160 gram krijg je dan geloof ik...
- marjan
In dit geval krijg je 150 gram lupinestukjes. Maar als die normaal zo duur zijn en je wilt ze eens proberen dan is het kopen van zo'n flesje woksaus al snel rendabel. Al zou je de saus al maar weggeven aan iemand die er meer in geinteresseerd is (er zit namelijk wel veel suiker in).
Klopt, echt duur! Ik koop die alleen met een aanbieding. Denk dat ik er vandaag maar eens heen rijd dan, mooie actie, dan koop ik wel een woksaus...Marianne schreef:Bij de Plus in Leende kosten de lupinestukjes normaal 3,99!
Lieve Nugget! <3
Clover
Clover
Ik zie trouwens dat bij plus ook de snoepjes van good stuff afgeprijsd zijn, volgens mij zijn die helemaal plantaardig.
Lieve Nugget! <3
Clover
Clover
- marjan
Komende week bij Plus: naturel sojamelk (eigen merk) in de aanbieding van €1,09 per liter voor €0,89 per liter
- Marcello
- Leefwijze: vleeseter
- Contacteer:
Bij AH nu de bio tofu roerbakstukjes pittig -30% = € 1,39 en als je toch net daar bent gelijk ff je mandje volladen met minneola's voor € 1,18 / kg. 

"Je bent wat je eet!", zei de kanibaal die net een vegetariër had opgegeten.
Die snoepjes van Goody Good stuff zijn in de aanbieding bij de Kruidvat, 99 cent per zakje.
zijn alle varianten vegan?
- marjan
Ik kwam vandaag bij de reformwinkel alhier http://www.gezondheidswinkel.nl/vestigi ... StoreId=69 om gistvlokken te kopen. Die waren helaas uitverkocht maar ze hadden wel diverse Provamel-sojamelken in de aanbieding. 1+1 gratis. Zowel voor de chocosmaak, de vanillesmaak als de hazelnootsmaak. Nu ben ik zelf niet zo van de smaakjes maar omdat zoon van 18 hier weer woont en daar wel van houdt toch maar twee pakken choco meegenomen. Ik weet niet of het bij andere vestigingen ook in de aanbieding is maar mogelijk wel. Ik wou het in ieder geval even melden 

jonges als het goed is, is volgende week actie op bio pompoen bij ah, ga ik eentje soep maken oh dat lekkere warme wintergevoel
ik mag niet opgeven.
En en en de AH tofu stukjes, of fijngehakt zijn ook voor ,99 cent.
Maar ik heb deze AH tofuproducten niet zo lekker weten te kopen, omdat er achterstaat: vegetarische stremsel.
Wat the hell is vegetarische stremsel? Kan dat niet-vegan zijn?
thnx

En en en de AH tofu stukjes, of fijngehakt zijn ook voor ,99 cent.
Maar ik heb deze AH tofuproducten niet zo lekker weten te kopen, omdat er achterstaat: vegetarische stremsel.
Wat the hell is vegetarische stremsel? Kan dat niet-vegan zijn?
thnx
Don't worry, de tofu van AH wordt volgens mij gestremd met calcium sulfaat, dat is gewoon een mineraal (denk dat ze het uit stenen halen o.i.d.) niks dierlijks. Stremsel is een stof die ervoor zorgt dat eiwitten in een melk-achtige drank aan elkaar gaan klonteren. Bij kaas gebruiken ze daar soms iets uit de maag van een kalf voor, maar bij tofu niet.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
dankjewel Martine voor je reactie.
Ik ga mezelf morgen verwennen met tofu stukjes
misschien koop ik wel 2 pakjes
Ik ga mezelf morgen verwennen met tofu stukjes

Bij de Tuinen is er weer 2e halve prijs voor het hele assortiment 

Oh fijn, dan ga ik noten en zaden inslaan!Ananas schreef:Bij de Tuinen is er weer 2e halve prijs voor het hele assortiment
Bij de AH is trouwens ook de biologische soep in de aanbieding, die met tomaat basilicum is vegan.
En de linzensoep is ook bio toch?
Ananas weet je ook tot hoe lang die actie geldig is ?Ananas schreef:Bij de Tuinen is er weer 2e halve prijs voor het hele assortiment