Nederland - Nijmegen - Restaurants

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderators: Rick, Martine

Oceana
Leefwijze: part-time veganist

Re: Nederland - Nijmegen - Restaurants

Bericht door Oceana » wo sep 09, 2009 17:47

Ik ga vrijdag voor 3 dagen naar Nijmegen en wilde graag (weer) bij Maharaja eten, want het was vorige keer (alweer 2 jaar geleden) erg lekker.
Wilde dus net even het adres en openingstijden opzoeken enzo, maar de website is uit de lucht. Adres enzo kon ik ook nog wel vinden op de telefoongids.nl, maar weet iemand of het uberhaupt nog wel bestaat?

Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » wo sep 09, 2009 19:29

Zeker de rekening niet betaald of ze zijn bezig met andere website.

iig hier info; http://restaurantgids.vegatopia.com/gel ... radja.doc/" target="_blank

ze bestaan nog wel.

Oceana

Bericht door Oceana » wo sep 09, 2009 20:50

Fijn :) Dan ga ik er dit weekend nog een keertje eten :)

Tina
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Tina » zo okt 11, 2009 8:12

Als je mexicaans wilt eten: Popocatepetl!

Hier is een recensie met foto's ;): http://terrablt.com/2009/09/27/the-eate ... jmegen-nl/
http://www.terrablt.com
Save the world - Go Veg!

Tina
Leefwijze: flexanist
Contacteer:

Bericht door Tina » zo okt 11, 2009 8:13

Oceana schreef:Ik ga vrijdag voor 3 dagen naar Nijmegen en wilde graag (weer) bij Maharaja eten, want het was vorige keer (alweer 2 jaar geleden) erg lekker.
Wilde dus net even het adres en openingstijden opzoeken enzo, maar de website is uit de lucht. Adres enzo kon ik ook nog wel vinden op de telefoongids.nl, maar weet iemand of het uberhaupt nog wel bestaat?

Oh, en hoe kon ik het vergeten!?

MAHARAJA IS DE BOM!

Recensie: http://terrablt.com/2009/09/02/the-eate ... jmegen-nl/

Dus het bestaat niet alleen nog, het is nog steeds FANTASTISCH GEWELDIG SPECTACULAIR EN LEKKUURRR!
http://www.terrablt.com
Save the world - Go Veg!

Dennis

Bericht door Dennis » zo okt 11, 2009 10:48

Het is wel veranderd, in vergelijking met 2 jaar geleden. De gerechten zijn nu meer gericht op de Indiase keuken, dus niet meer alle streken van de wereld zoals in den beginne.

Het eten is nog altijd lekker hoor en de aankleding is verbeterd. Afhalen is wel twee keer zo duur geworden helaas...

Dave

Bericht door Dave » zo okt 11, 2009 14:51

Tina schreef:
Oceana schreef:Ik ga vrijdag voor 3 dagen naar Nijmegen en wilde graag (weer) bij Maharaja eten, want het was vorige keer (alweer 2 jaar geleden) erg lekker.

Oh, en hoe kon ik het vergeten!?

MAHARAJA IS DE BOM!

Recensie: http://terrablt.com/2009/09/02/the-eate ... jmegen-nl/

Dus het bestaat niet alleen nog, het is nog steeds FANTASTISCH GEWELDIG SPECTACULAIR EN LEKKUURRR!
Ziet er idd lekker uit. 9 november ben ik Nijmegen ... :hungry2:

Dave

Bericht door Dave » zo okt 11, 2009 14:53

Dave schreef: Ziet er idd lekker uit. 9 november ben ik Nijmegen ... :hungry2:
Jammer, op maandag zijn ze dicht :(

Oceana

Bericht door Oceana » zo feb 28, 2010 12:28

Afgelopen donderdag ben ik er weer gaan eten! Helaas was per afgelopen dinsdag de kaart veranderd en stond dat wat ik vorige keer zo lekker vond er niet meer op. Gelukkig wilden ze het toch nog wel een keertje voor mij maken.
Prijzen zijn inderdaad flink omhoog gegaan! Buiten op het menu staan de samosa's bijvoorbeeld nog voor 3,50, maar binnen betaalden we toch echt 4,95. Erg duur!

Vrijdag zijn we gaan eten bij Bij Jose. Was echt een fijne ervaring! Lekker gegeten, heerlijke thee, lekker sorbetijs toe en bij het volgende kopje thee en perfect stukje appeltaart :mrgreen:

rik23

Bericht door rik23 » ma mar 01, 2010 0:21

Was dat soya-sortbertijs en vega-appeltaart?

Er is een vegetarich indiaas restaurantje in nijmegen maar ik zou wel eerst vragen of ze de ghee eruit kunnen laten. :wink:

Oceana

Bericht door Oceana » wo mar 03, 2010 10:49

rik23 schreef:Was dat soya-sortbertijs en vega-appeltaart?

Er is een vegetarich indiaas restaurantje in nijmegen maar ik zou wel eerst vragen of ze de ghee eruit kunnen laten. :wink:

Soja-sorbetijs? Nooit van gehoord :O
En aangezien ik erg duidelijk had duidelijk gemaakt dat ik veganist ben (oa "Wat zit er in het brood?" "Oh dat ga ik even navragen") en de appeltaart verkocht word als zijnde veganistisch, ga ik ervanuit dathet goed was.

rik23

Bericht door rik23 » do mar 11, 2010 18:36

De maoz in nijmegen is erg goed. Ze serveren er de beste patat, nog beter dan die van andere maoz-restaurants die ik geprobeert heb.
En met die groene kruidensausjes (die ik peperselie saus noem) erover mmmm (y)

ik heb ook de falafel geprobeert en de opschepgroenten is inderdaad erg lekker maar van die 3 balletjes kreeg ik juist meer trek.
Ik zou ze nog aanraden om voor biologisch te gaan en naast die bakken turkse groente 1 of 2 bakken met falafel balletjes neer te zetten. Je zou het dan een balletent in de positieve zin kunnen noemen. :D

Marla

Bericht door Marla » wo apr 07, 2010 10:11

Gisteren was ik in Nijmegen en aangezien ik daar niet dagelijks kom ben ik meteen maar naar Maharaja gegaan. Ik vond het eten erg lekker, had alleen de fout gemaakt om de pittigheid van de kip madras te onderschatten (brand!!!!). Ze hebben wat gezeik met de gemeente omdat ze eigenlijk teveel tafeltjes hebben staan, dat is wel jammer, hoop dat ze er uitkomen!

rik23

Bericht door rik23 » vr apr 30, 2010 13:39

*is gisteravond bij de Maharaja wezen eten en heb de kip en groente genomen met multivruchtensap.
De groente en de tofu-kip zaten in een heel lekker romig sausje ik koos voor medium-pittig en dat was niet scherp en de vruchtensap was een lekkere dikke zoetheid. en wenste dat ik me bordje weer vol kon scheppen wanneer ik het leeg had.:hungry2: *

*kreeg er vannacht helaas buikpijn van(zal de tofu-kip taaier voor mijn buik dan voor mijn mond zijn geweest)?*

Jeroen

Bericht door Jeroen » vr nov 05, 2010 23:04

Ik ben ook weleens bij Maharaja geweest maar we hebben ons daar ontzettend geërgerd over de bediening. Indien we iets vroegen aan een ober dan reageerden ze niet of zeiden dat ze zo kwamen maar dan duurde het nog een kwartier, letterlijk, voordat hij kwam als hij al kwam. Vreselijk frustrerend op een gegeven moment om telkens gewoon genegeerd te worden. Maar dat is dus een uitzondering? Het is de reden dat we er maar één keer zijn geweest want verder was het best lekker.

Wij hadden overigens zo'n beetje de heetste gerechten genomen van de kaart... zo heet als sambal was het...
Dan zal een wolf zich neerleggen naast een lam,
een panter vlijt zich bij een bokje neer;
kalf en leeuw zullen samen weiden
en een kleine jongen zal ze hoeden.
- Jesaja 11:6

Jeroen

Bericht door Jeroen » do nov 18, 2010 11:50

Ben er op mijn verjaardag weer geweest, de bediening was dit keer een stuk beter, gewoon snel dus. Wat ik wel jammer vond is dat het naanbrood met melk wordt gemaakt en dat ik dat daarom niet kon nemen.

Oceana

Bericht door Oceana » do nov 18, 2010 12:09

Jeroen schreef:Ben er op mijn verjaardag weer geweest, de bediening was dit keer een stuk beter, gewoon snel dus. Wat ik wel jammer vond is dat het naanbrood met melk wordt gemaakt en dat ik dat daarom niet kon nemen.
Is dat zo van dat naanbrood? Ik was heel duidelijk geweest dat ik veganist was en heb gewoon het naanbrood voorgeschoteld gekregen... (en opgegeten!)...

Overigens eet ik altijd de samosa's vooraf en daarna kip biryani en dan zeg ik erbij dat ik ze helemaal niet gekruid wil hebben (want ik kan niet tegen pittig) en dan nog zit er smaak genoeg aan!

Jeroen

Bericht door Jeroen » do nov 18, 2010 12:21

Ik kreeg de vraag of ik 'helemaal veganist' was en toen ik dat bevestigde kreeg ik te horen dat er melk in het naanbrood zat en heb ik rijst gekregen. Samosa's heb ik ook genomen, die waren erg lekker!

Oceana

Bericht door Oceana » do nov 18, 2010 15:26

Oh nou dan ga ik dat onthouden! Ga er eind december weer eens eten en dan zal ik het ze voorleggen :shock:

Oceana

Bericht door Oceana » vr dec 31, 2010 14:43

Ben er woensdag weer geweest maar werd er niet heel erg blij van. Wederom bijna een uur op ons eten moeten wachten en ze hadden mijn (extra duidelijke) bestelling niet goed opgenomen/gesnapt/uitgevoerd dus kreeg ook nog iets wat ik niet lekker vond. Na een paar dappere happen moest ik er van m'n vriendin wat van zeggen en toen kreeg ik na een minuut of 15 wel het goede gerecht...

Donderdag bij Bij José gegeten en dat was weer een feestje én erg lekker :)

Plaats reactie