Cortona, Toscane

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
ARTHUR

Cortona, Toscane

Bericht door ARTHUR » di jul 16, 2013 22:45

Eind augustus hebben mijn ouders ons met Olivier en mijn zus en partner met kinderen uitgenodigd wegens hun 40-jarige huwelijk.
http://accommodation.tuscanyall.com/Foto/4118home.jpg
Nu zitten we daar in een riante villa met alle bijkomende gemakken, maar we willen onze ouders ook een keer mee uit eten nemen. Jullie begrijpen dat ik dat graag zelf uitzoek voordat we in een chique slachthuis eindigen, maar ik kan niet veel vinden over vega(n) restaurants.

Weet iemand iets in de omgeving? En wellicht ook een goede (super)markt met vegan producten? En is er iets dat ik daar absoluut vandaan moet trekken? Ik kom nooit in dergelijke vakantielanden, wij gaan eerder naar eilanden.

Alvast bedankt, erg benieuwd!

Martine
Moderator

Re: Cortona, Toscane

Bericht door Martine » wo jul 17, 2013 10:23

Heb je al op Happycow gekeken? Daar staan een paar opties. 'Vegan in Tuscany' invoeren op Google levert misschien ook nog wat op.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

ARTHUR

Bericht door ARTHUR » wo jul 17, 2013 12:46

Dank! Google had ik geprobeerd, maar de meningen kunnen nogal verschillen. Ik hoop stiekem op persoonlijke ervaring aangezien ik met enkel vleeseters uit eten ga. :roll:

Happycow ken ik niet! Ga ik doen!

ARTHUR

Bericht door ARTHUR » di jul 23, 2013 7:28

Gevonden! Dankzij de Happy Cow-app! Bedankt, Martine!

Leuke is dat mijn ouders enthousiast en erg nieuwsgierig zijn. Ik zal ze voor die tijd in ieder geval Vegucated/Fat, Sick & Nearly Dead/FoodMatters/Forks over Knives laten zien, want voor de dieren zal met name mijn vader het niet laten. Volgens mij bestaan er geen narcistische veganisten?

http://i44.tinypic.com/20jqpli.png

Plaats reactie