Corsica

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
indra
Leefwijze: veganist

Corsica

Bericht door indra » do dec 26, 2013 18:55

Ik wil in maart op vakantie naar 'zon' zonder vliegtuig. Dus denk aan Corsica en wil de fiets meenemen in de trein. Ik heb een optie gevonden, echter mijn meer algemene vraag; wie heeft ervaring als vegetarier/vegan op Corsica, tips, advies, adressen?

sasvegan

Re: Corsica

Bericht door sasvegan » wo apr 09, 2014 13:51

Ik ga eind juni naar Corsica. Ik weet dat het niet de makkelijkste plek is voor veganisten dus ik zal voorbereid vertrekken. Toch hoor ik graag of iemand ervaring en wellicht tips heeft?
Alvast bedankt!

sasvegan

Re: Corsica

Bericht door sasvegan » wo jul 16, 2014 15:53

Update: Ik ben inmiddels weer terug van twee weken Corsica. Ik zat in een appartement dus ik kon zelf koken. Er is genoeg keuze in supermarkten; vegaburgers, chocola, plantaardige melk, zelfs koekjes! Uit eten gaan is lastig; ik heb twee keer pizza gegeten en één keer een salade met frietjes. Verder alles zelfgemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nergens heb gevraagd om sojamelk omdat ik zo'n vermoeden had dat ze dat nergens zouden hebben, dus als we ergens koffie gingen drinken heb ik simpelweg zwarte koffie met een beetje suiker besteld.
Ik heb vooral genoten van het Franse brood en alle smaakvolle groente en fruit :)

Plaats reactie