Beverwijk

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Renee1137
Leefwijze: veganist

Beverwijk

Bericht door Renee1137 » vr mar 21, 2014 20:34

Gisteren erg leuk uit eten gegaan bij Culinair Centrum Beverwijk, een soort particuliere koksschool waar je als proefkonijn kunt dienen voor de studenten. Voor maar 15 euro een viergangenmenu en eens in de zoveel tijd een zevengangenmenu voor 25 euro! In principe is het eten omnivoor, maar als je van te voren aangeeft dat je speciale dieetwensen hebt (vegan, suikervrij, &c.) maken ze speciaal een menu voor jou! Ze weten precies wat veganisme is dus dat is relaxed. Gisteren had ik:

Een vegetarische groene salade Nicoise style met o.a. artisjokharten, venkelsoep met kokosroom en zeekraal, gemarineerde tofu op Oosterse wijze met gegrilde peterseliewortel, mini-asperges en Roseval aardappeltjes, en een tompouce van banaan met gekaramelliseerde hazelnootjes en een coutis van mandarijn met bananenijs.

Harstikke sjiek dus. De aankleding iets minder sjiek want je zit eigenlijk gewoon naast een enorme open keuken, maar wel leuk om iedereen daar zo bezig te zien. Aanrader!
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

Martine
Moderator

Re: Beverwijk

Bericht door Martine » vr mar 21, 2014 21:14

Klinkt goed! Ik heb net even gekeken en het zit ook nog in de buurt van het station zo te zien. Misschien leuk om eens met mijn schoonfamilie daar te gaan eten. :)
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Plaats reactie