Kleding in Londen

Voor alle vragen en tips over reizen en uitgaan met betrekking tot veganisme.
(geen aankondigingen voor feesten ed.!)

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
eve
Leefwijze: flexitarier

Kleding in Londen

Bericht door eve » zo apr 06, 2014 8:34

Hey,

Ik wou vegan en ecologische schoenen kopen,
maar in België heb je niet echt veganistische kledings- en schoenenwinkels,toch niet in mijn buurt...
Binnekort ga ik naar Londen en vroeg me af of er daar geen zijn in het midden vd stad.

Kan er iemand mij een goed adresje geven?
En eventueel ook de echt goeie restaurantjes! :lol:

Dankjulliewel!

Banaan
Leefwijze: veganist

Re: Kleding in Londen

Bericht door Banaan » zo apr 06, 2014 11:11

Hier heb je op dit moment weinig aan omdat de site down is maar op http://www.deliciouslyella.com staat ergens een lijstje met haar favoriete vegan restaurants in London en geloof ik ook beschrijvingen er bij. Als ik wachtte met posten tot de site het weer deed was ik het waarschijnlijk al vergeten dus je moet als ie 't weer doet zelf even gluren, tenzij ik het niet vergeten ben om het precieze linkje voor je op te zoeken :P

Edit: http://deliciouslyella.com/my-bookshelf/- helemaal onderaan.
Laatst gewijzigd door Banaan op zo apr 06, 2014 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya » zo apr 06, 2014 13:56

Volgens deze website zijn er bij de Londense winkels Vx en The Third Estate veganistische schoenen te koop. Het is sowieso misschien wel een handige website, er staan lijstjes met allerlei plekken in Londen voor veganisten (restaurants, bed&breakfasts, winkels etc.).

sasvegan

Bericht door sasvegan » wo apr 09, 2014 13:48

Fynnya schreef:Volgens deze website zijn er bij de Londense winkels Vx en The Third Estate veganistische schoenen te koop. Het is sowieso misschien wel een handige website, er staan lijstjes met allerlei plekken in Londen voor veganisten (restaurants, bed&breakfasts, winkels etc.).

Klopt inderdaad. Bij zowel the Third Estate als bij Vegan Cross verkopen ze schoenen. Bij Vx echt maar een paar, maar The Third Estate heeft best een flinke collectie. Ik heb daar zelf m'n vegan laarzen gekocht. Een andere optie is om een dagje Brighton te doen; daar zit Vegetarian Shoes: http://www.vegetarian-shoes.co.uk/
Brighton is ongeveer een uur met de trein vanuit Londen (Victoria). Maar The Third Estate is zeker een aanrader. Dichtstbijzijnde metro is Kentish Town, op de Northern Line.
Succes!

Ananas

Bericht door Ananas » ma apr 14, 2014 20:20

The Secret Society of Vegans verkoopt wat kleding/schoenen... niet zoveel want het is maar een klein winkeltje, maar ze hebben ook heel lekkere tosti's en goodies!

Plaats reactie