Links naar veganistische bedrijven

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Vegantastic
Site Admin
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Links naar veganistische bedrijven

Bericht door Vegantastic » vr aug 11, 2006 17:50

Gezocht... links of adressen naar veganisten die een bedrijf hebben. Het hoeft niet perse een vegan merchandizing of voedsel bedrijf te zijn ofzo, maar ook bijvoorbeeld iemand die een webdesignbedrijf heeft of een veganistisch hotel of iets dergelijks :)

Het gaat over bedrijven in NL (of eventueel belgie).

Het betreft een soort bedrijvengids van bedrijven gerund door veganisten.

Veganpix

Bericht door Veganpix » vr sep 29, 2006 21:45

Nou laat ik er dan maar eentje opnoemen. Ik las het in het september/oktober nummer van Leven, het blad van de Ned. Vegetariërs Bond. Het gaat om

http://www.chiwawashirts.nl/

en daar zijn milieuvriendelijke t-shirts te koop met een positieve boodschap op het gebied van milieu en van dieren- en mensenrechten.

Uit het artikel blijkt dat een van de eigenaressen veganist is.

blauw

Bericht door blauw » vr sep 29, 2006 21:59

Veganpix

Bericht door Veganpix » vr sep 29, 2006 22:16

Waarschijnlijk toch iets te klein voor jou, of zou er wel veel rek in zitten. :D

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » vr sep 29, 2006 23:01

Ze verkopen The Mountain shirts... even gezocht.. blijkt een grote shirtproducent te zijn. Op hun site allemaal collecties die op sportvissen, jacht e.d. zijn toegespitst :shock:

blauw

Bericht door blauw » vr sep 29, 2006 23:41

Veganpix schreef:Waarschijnlijk toch iets te klein voor jou, of zou er wel veel rek in zitten. :D
Als ik iets leuk vind betekent dat niet dat ik het meteen wil hebben. Consuminderen, weet je wel ;)

blauw

Bericht door blauw » vr sep 29, 2006 23:43

Alex schreef:Ze verkopen The Mountain shirts... even gezocht.. blijkt een grote shirtproducent te zijn. Op hun site allemaal collecties die op sportvissen, jacht e.d. zijn toegespitst :shock:
Apart... er staat wel dat de shirts handgeverfd zijn met niet chemische verf. Maar ja, tie dye is toch niet echt mijn ding. :P
Bij die andere lijn shirts staat wel dat het 100% bio en fair trade is.

Veganpix

Bericht door Veganpix » za sep 30, 2006 19:14

blauw schreef:
Als ik iets leuk vind betekent dat niet dat ik het meteen wil hebben. Consuminderen, weet je wel ;)
Heel goed, consuminderen. Alhoewel, ik zou je best wel eens willen zien met zo'n mutsje op :P

-gebruikergewist-

Bericht door -gebruikergewist- » za mar 10, 2007 20:07

Bboheme; veganistische schoenen en mode-assecoires, door de Engelse Vegan Society uitgeroepen tot 'Best retailer for 2006'.

blackblossom
Contacteer:

Re: Links naar veganistische bedrijven

Bericht door blackblossom » di feb 09, 2010 12:33

Mijn site http://www.happyherbi.com is eindelijk online. (nog wel onder constructie)
De site is met name gericht op niet-veganisten en veganisten die net beginnen.
Ook staan mijn taarten erop die ik op markten verkoop en mijn cateringwerkzaamheden..

Nabel

Re:

Bericht door Nabel » ma aug 29, 2011 11:05

Ziet er goed uit blackblossom!
-gebruikergewist- schreef:Bboheme; veganistische schoenen en mode-assecoires, door de Engelse Vegan Society uitgeroepen tot 'Best retailer for 2006'.
Bedankt voor deze site! Zelf met verzendkosten inbegrepen vallen de prijzen goed mee!

JudithK
Contacteer:

Bericht door JudithK » ma aug 29, 2011 16:41

Wij hebben een hosting/webdesign bedrijf: http://www.webbed.nl We verkopen geen veganistische dingen, al is het ook niet dierlijk :wink:
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!

Vegantastic
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Vegantastic » ma sep 12, 2011 1:51

JudithK schreef:Wij hebben een hosting/webdesign bedrijf: http://www.webbed.nl We verkopen geen veganistische dingen, al is het ook niet dierlijk :wink:
Oh stom... kon natuurlijk wel een SSL certificaat bij jullie bestellen. Inmiddels ergens anders gedaan. Volgend jaar maar via jullie.

Lisa

Bericht door Lisa » za nov 14, 2015 19:28

Www.justlovecakes.nl
Niet echt veganistisch bedrijf, maar wil hem toch delen omdat je wel kunt opgeven dat je iets veganistisch wilt bestellen.

Vandaag verjaardag van mijn dochtertje gevierd.
Taart besteld bij just love cakes (http://www.justlovecakes.nl)
Deze dame maakt taarten op bestelling, je kunt de taarten veganistisch bestellen en ze houd rekening met allergieen.
Ik had voor mijn dochtertje een frozen taart besteld (van de disney film frozen)
Heel mooi gemaakt, met veel oog voor detail, de letters van mijn dochters naam waren in disney stijl geschreven, er zaten sneeuwvlokken met glitters op, echt heel gaaf!
En, niet onbelangrijk, hij was heerlijk!
Ook het contact was erg prettig, snelle reacties op vragen of opmerkingen, en alles voor een zacht prijsje.

Al met al een prettige ervaring en wilde hem dus graag delen met jullie.
misschien een tip voor degene die op zoek is naar een veganistische verjaardagstaart (en zelf niet handig is in de keuken, zoals ik) volgens mij maakt ze ook koekjes, cupcakes en nog wat dingen.
Ze zit in rotterdam.

Plaats reactie