afscheid

Moderators: Rick, Martine

Gesloten
veggie84
Leefwijze: veganist

afscheid

Bericht door veggie84 » zo apr 15, 2012 12:38

ik vind dat dit een deel van deze site moet zijn, waarin mensen die het gebruikten, die het niet meer gaan gebruiken, afscheid kunnen nemen en een kort woordje kunnen doen.

ik zal als eerste beginnen.

ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de hulp om mij door me eerste tijd dooheen te halen, ikgheb hier paar mensen tegen gepraat die als je puur in hun scheoen zou staan, ze echt alles eraan doen :) en dat is goed!

de reden dat ik afscheid wil nemen, is dat ik besef, dat ik mij door het bezoeken van dit site alleen maar onzekerder ga voelen over mijn veganisme, i am not one of you guys :)

toen iemand zei dat ik hier gewoon moest blijven, heeft dat juist bij mij tot inzicht gebracht: wat the fuck doe ikhier!!!!!!!?

en ja hoe verder?

ik blijf veganist, ik kom gewoon vanaf nu niet meer op deze forum :) thats all.

thx for everybody, want ik weet nu 1 ding, het zijn niet de veganisten, IK ben zo!

:) i know, i dont kare too

bye bye evrybody

good life to all
Laatst gewijzigd door veggie84 op zo apr 15, 2012 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

TonyJello

Re: afscheid

Bericht door TonyJello » zo apr 15, 2012 12:38

Kom Veggie84, Blijf fijn op dit forum. Geeft niet op...

Ik vind je inbreng leuk en je taalgebruik en Engels vind ik helemaal niet erg. Dat vind ik wel grappig en prima. We zijn toch allemaal anders!

Ik zou je missen als je weggaat. :cray:

Denk er nog even over na. Je bent écht welkom! :welcome:
Laatst gewijzigd door TonyJello op zo apr 15, 2012 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Ananas

Bericht door Ananas » zo apr 15, 2012 13:29

Hey veggie, jammer dat je nu alweer vertrekt! Wat is precies de reden dat je je hier niet prettig voelt? Tis altijd jammer om iemand te zien weggaan en zeker als dat al zo snel is.

TonyJello

Bericht door TonyJello » zo apr 15, 2012 13:45

veggie84 schreef: i am not one of you guys :)
Ik ook niet. Wie wel?

Wat ik net zei: We zijn allemaal anders. Dat is juist leuk!

TonyJello

Bericht door TonyJello » di apr 17, 2012 10:25

Oké, als je werkelijk afscheid hebt genomen, dan zeg ik:

'Dag Veggie84, misschien kom je nog eens terug.
Fijn dat je veganist blijft. Blijf gezond en een voorbeeld met je sixpack.'

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :bye:

veggie84

Bericht door veggie84 » do apr 19, 2012 21:10

:) kutveganisme :P ik ben echt wel alleeeeeeeeeeen in wat ik doe. ik ben de eerste veganist :S ohja haha oldenzaal, twente, ik zweer alsof door twente heel Nederland in de Top 5 van meeest dieronvriendelijke land zigt

TonyJello

Bericht door TonyJello » do apr 19, 2012 21:20

Dat lijkt maar zo. Ik ken nu alleen maar vegans omdat ik aan akties heb meegedaan. Misschien komen er ook akties bij jou in de buurt. Als je tijd hebt, raad ik je aan te gaan. Misschien leg je de eerste keer niet heel veel contact, maar daarna vast wel.

Zijn er geen veganrestaurants waar je kunt gaan eten? Dan kom je ook in gesprek met anderen.

Het komt echt. Dat zul je zien. :good:

MoniqueS
Contacteer:

Bericht door MoniqueS » do apr 19, 2012 22:02

Je bent er nog!
Ik ken ook geen veganisten en zelfs geen vegetariërs, alleen internet kennissen.
Als je anders dan mainstream bent loop je nu eenmaal de kans dat een eenling bent.
Waarom Is dat nou zo belangrijk voor je?

veggie84

Bericht door veggie84 » vr apr 20, 2012 0:12

TonyJello schreef:Dat lijkt maar zo. Ik ken nu alleen maar vegans omdat ik aan akties heb meegedaan. Misschien komen er ook akties bij jou in de buurt. Als je tijd hebt, raad ik je aan te gaan. Misschien leg je de eerste keer niet heel veel contact, maar daarna vast wel.

Zijn er geen veganrestaurants waar je kunt gaan eten? Dan kom je ook in gesprek met anderen.

Het komt echt. Dat zul je zien. :good:
haaha hoe je het hier zegt Tony, makes me not wanna meet vegans :P

veggie84

Bericht door veggie84 » vr apr 20, 2012 0:17

MoniqueS schreef:Je bent er nog!
Ik ken ook geen veganisten en zelfs geen vegetariërs, alleen internet kennissen.
Als je anders dan mainstream bent loop je nu eenmaal de kans dat een eenling bent.
Waarom Is dat nou zo belangrijk voor je?
volges mij gaan we langs elkaar heen, wjiieeeeuuuuuww :P

veggie84

Bericht door veggie84 » vr apr 20, 2012 0:48

maar ik snap wel wat jij bedoelt

waarom is het zo belangrijk voor me om vegan mensen vragen te stellen of eigenlijk een vegan persoon te kennen

to learn.

to when i'm 55 still lookin' 30

ik moet on top o' my gangsta blijven wil ik dit shit goed laten gaan (zonder dat het ten koste gaat van me life, and me responsibilities, het is belangrijk).

ik bedoel, i take care of myself, maar dat wil niet zeggen, dat ik niet veel te leren heb. elke dag i gotta learn somthin'

slaap lekker

MoniqueS
Contacteer:

Bericht door MoniqueS » vr apr 20, 2012 6:15

Wat zeg je? Ik snap er niks van.

veggie84

Bericht door veggie84 » vr apr 20, 2012 9:29

ok goddamnit, JAN BOEREN LUL TALK

Ik moet de beste zijn, ik leef een fuckking drukke leven, , no time to relaxx oke? en aangezien ik midden in een drukke tijd vegan ben geworden, is er heeel veel dat ik niet weet. heb het gevoel dat ik gaten heb in me dieet. en dankzij zo een forum,kan ik vragen stellen als ik niet zeker ben van iets, ik heb niet de tijd om alles zelf uit te zoeken, dit typ ik zelfs terwijl i take a shit :S

en ik HOEF niet een vegan persoonlijk te leren kennen, ik ben geen 1-ling

i got plenty o friends. en jou bijvoorbeeld WIL ikniet eens leren kennen, alleen omdat je vegan bent. Dat je vegan bent, betekent niet dat je nice bent. aardig bent, approachable bent.

en kom op zeg:D dierenleed, leer eerst manieren hoe je mensen moet aanspreken :P

haha, sorry

MoniqueS
Contacteer:

Bericht door MoniqueS » vr apr 20, 2012 9:48

Ach ja, ieder forum heeft wel een stoorzender, ik kan me er niet druk om maken. :lol:

Ben

Bericht door Ben » vr apr 20, 2012 9:57

MoniqueS schreef: stoorzender
Ik kan wel tegen een stoo-r-tje.

TonyJello

Bericht door TonyJello » vr apr 20, 2012 12:19

Veggie84, ik vind het leuk dat je terug op dit forum bent, maar ik vind het niet leuk zoals je nu tegen mensen spreekt. Ik hoop dat je daar wat aan gaat veranderen. Het is toch een kleine moeite om vriendelijk te zijn?

veggie84

Bericht door veggie84 » vr apr 20, 2012 12:44

TonyJello schreef:Veggie84, ik vind het leuk dat je terug op dit forum bent, maar ik vind het niet leuk zoals je nu tegen mensen spreekt. Ik hoop dat je daar wat aan gaat veranderen. Het is toch een kleine moeite om vriendelijk te zijn?
ik vind dt ik het nog netjes heb gehouden. maar je het gelijk, ik zal voortaan negere. is het trouwens onvriendelijk van mij om te zeggen bijvoorbeeld dat ik het eng vind dat je zegt van ik was zo enthousiast dat vegie84 terug is, en dat je het leuk vind dat ik terug ben en zo? :S dat is echt niet vriendelijk

ik zal hierna niet meer persoonlijk reageren, maar ik ga me meer richten op de voedsel gezondheiddelen van dit forum, waar alles zo beste mogelijk objectief blijft. naja groete

TonyJello

Bericht door TonyJello » vr apr 20, 2012 12:50

veggie84 schreef:
TonyJello schreef:Veggie84, ik vind het leuk dat je terug op dit forum bent, maar ik vind het niet leuk zoals je nu tegen mensen spreekt. Ik hoop dat je daar wat aan gaat veranderen. Het is toch een kleine moeite om vriendelijk te zijn?
ik vind dt ik het nog netjes heb gehouden. maar je het gelijk, ik zal voortaan negere. is het trouwens onvriendelijk van mij om te zeggen bijvoorbeeld dat ik het eng vind dat je zegt van ik was zo enthousiast dat vegie84 terug is, en dat je het leuk vind dat ik terug ben en zo? :S dat is echt niet vriendelijk

ik zal hierna niet meer persoonlijk reageren, maar ik ga me meer richten op de voedsel gezondheiddelen van dit forum, waar alles zo beste mogelijk objectief blijft. naja groete
Ik vind het niet onvriendelijk als je zegt dat je het eng vindt dat ik het leuk vindt dat je terug bent, maar waarom vind je dat eng? En is dat niet vriendelijk van mij :?:
Laatst gewijzigd door TonyJello op vr apr 20, 2012 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Martine
Moderator

Bericht door Martine » vr apr 20, 2012 13:04

Ik vind het ook leuk dat je er weer bent, diversiteit is goed voor een forum als dit. Als we allemaal hetzelfde zijn wordt het snel wat saai. Bovendien vind ik dat dit een plaats zou moeten zijn waar iedereen op zijn gemak is en zich welkom voelt. Het zou jammer zijn als dat voor jou niet zo is.

Ik vind het soms moeilijk om te begrijpen wat je precies bedoelt, net als sommige anderen. Als mensen aangeven dat ze je niet begrijpen hoeft dat geen belediging te zijn hè. Het kan ook zijn dat ze oprecht geïnteresseerd zijn in wat je wilt zeggen, maar gewoonweg de betekenis niet kunnen vatten. Je hoeft ook echt niet 100% perfect Nederlands (of Engels) te schrijven, maar soms is een wat meer uitgebreide uitleg van wat je bedoelt wel fijn.

Omdat je op een forum geen gezichten en lichaamstaal kunt zien is het vaak wat lastiger om te weten wat iemand precies bedoelt. Je kunt alleen maar afgaan op de woorden en zinnen die iemand schrijft. Misschien dat het daarom soms lastig is voor ons om jouw te begrijpen en andersom.

Ik hoop dat je alsnog je eigen plekje kunt vinden hier.
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

veggie84

Bericht door veggie84 » vr apr 20, 2012 16:15

Martine schreef:Ik vind het ook leuk dat je er weer bent, diversiteit is goed voor een forum als dit. Als we allemaal hetzelfde zijn wordt het snel wat saai. Bovendien vind ik dat dit een plaats zou moeten zijn waar iedereen op zijn gemak is en zich welkom voelt. Het zou jammer zijn als dat voor jou niet zo is.

Ik vind het soms moeilijk om te begrijpen wat je precies bedoelt, net als sommige anderen. Als mensen aangeven dat ze je niet begrijpen hoeft dat geen belediging te zijn hè. Het kan ook zijn dat ze oprecht geïnteresseerd zijn in wat je wilt zeggen, maar gewoonweg de betekenis niet kunnen vatten. Je hoeft ook echt niet 100% perfect Nederlands (of Engels) te schrijven, maar soms is een wat meer uitgebreide uitleg van wat je bedoelt wel fijn.

Omdat je op een forum geen gezichten en lichaamstaal kunt zien is het vaak wat lastiger om te weten wat iemand precies bedoelt. Je kunt alleen maar afgaan op de woorden en zinnen die iemand schrijft. Misschien dat het daarom soms lastig is voor ons om jouw te begrijpen en andersom.

Ik hoop dat je alsnog je eigen plekje kunt vinden hier.
Real talk!

thank you

Gesloten