Na er enige tijd te hebben over nagedacht, snap ik misschien wel wat je bedoelt. Mijn enthousiaste reacties op jou lijken misschien wel wat overdreven en daarom als 'eng' te interpreteren.TonyJello schreef:Ik vind het niet onvriendelijk als je zegt dat je het eng vindt dat ik het leuk vindt dat je terug bent, maar waarom vind je dat eng? En is dat niet vriendelijk van mijveggie84 schreef:ik vind dt ik het nog netjes heb gehouden. maar je het gelijk, ik zal voortaan negere. is het trouwens onvriendelijk van mij om te zeggen bijvoorbeeld dat ik het eng vind dat je zegt van ik was zo enthousiast dat vegie84 terug is, en dat je het leuk vind dat ik terug ben en zo? :S dat is echt niet vriendelijkTonyJello schreef:Veggie84, ik vind het leuk dat je terug op dit forum bent, maar ik vind het niet leuk zoals je nu tegen mensen spreekt. Ik hoop dat je daar wat aan gaat veranderen. Het is toch een kleine moeite om vriendelijk te zijn?
ik zal hierna niet meer persoonlijk reageren, maar ik ga me meer richten op de voedsel gezondheiddelen van dit forum, waar alles zo beste mogelijk objectief blijft. naja groete
Maar er schuilt niets achter. Het is puur wat het is. Niets meer en niets minder. Ik zeg wat ik voel en denk.
Ik ben waarschijnlijk een enthousiast mens.