VeganForum.com

Moderators: Rick, Martine

Plaats reactie
Anika
Leefwijze: flexanist

VeganForum.com

Bericht door Anika » zo aug 11, 2013 12:54

Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw op deze website en ben net een paar weken bezig met de langzame overstap van vegetarier naar veganist. Ik heb mij daarom, naast me aan te melden op dit forum, ook proberen aan te melden op Veganforum.com. Helaas krijg ik daar altijd de foutmelding dat mijn registratie geweigerd wordt, omdat de website geen spammers toestaat... :( Ik ben echter helemaal geen spammer en vroeg me af of iemand op deze website misschien ook geregistreerd is op veganforum.com en enig idee heeft wat ik zou kunnen doen om me toch te kunnen aanmelden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en kijk ernaar uit om ook op veganisme.org heel veel te leren!

Dankjewel :)

TonyJello
Leefwijze: veganist

Re: VeganForum.com

Bericht door TonyJello » zo aug 11, 2013 15:33

:welcome: Anika

Bonnie
Contacteer:

Re: VeganForum.com

Bericht door Bonnie » di aug 13, 2013 19:52

Hoi Anika! Welkom! :)
Lastig dat het niet lukt om je te registeren bij VF. Ik heb er wel een account, maar ik was er eigenlijk al een hele tijd niet geweest. Ik ben nu weer eens even ingelogd en bij het contactformulier staat dit:
I can't register! (Registering will be re-enabled in max. a couple of weeks.)
Blijkbaar is de registratie tijdelijk gesloten geweest, maar in het Forum Info subforum staat ook dit (van 15 juli):
Hi all!
It is now possible to register as a new member again. Registration has been disabled for a few weeks for a few reasons - of them being that I have moved to a new location and haven't had normal access to internet sine last month!
Dus dan zou je denken dat het nu weer hoort te werken. Waar gaat het precies mis bij het registreren? Volgens mij moet je inderdaad via e-mailbevestiging aantonen dat je geen spammer bent, lukt het tot zover wel?

Plaats reactie