The Big Vegan Count
The Big Vegan Count
Een Londense organisatie is bezig met een wereldwijde online telling van alle veganisten. Als je (bijna) veganist bent kun je meedoen en geteld worden. Hoeveel procent van de bevolking zou er tegenwoordig vegan zijn?
http://londonvegansocieties.com/bigvegancount/
http://londonvegansocieties.com/bigvegancount/
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!
Re: The Big Vegan Count
Ingevuld!
Ik vond het er heel leuk uit zien, dus was bezig met invullen, tot ik onderaan zag staan dat Google hierin weer eens een bijdrage heeft. Heb het voor deze keer opgestuurd, zonder emailadres, omdat ik zo benieuwd ben en eraan wil bijdragen, maar ik krijg er gewoon echt de sch*t van dat Google zich overal mee moet bemoeien...
*zucht*
Alsof je moeder de hele dag over je schouder staat mee te kijken.
*zucht*

Gedaan ^^ geen idee hoe ze hier een goede estimate door kunnen krijgen, maar hee! Waarom niet 

Be the change you wish to see in the world.
If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce
If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce
De techniek voor het formulier en de verwerking van de gegevens erachter is mogelijk gemaakt door standaard-techniek van google. Jij kunt er ook formulieren en documenten mee makenMystique schreef:Ik vond het er heel leuk uit zien, dus was bezig met invullen, tot ik onderaan zag staan dat Google hierin weer eens een bijdrage heeft. Heb het voor deze keer opgestuurd, zonder emailadres, omdat ik zo benieuwd ben en eraan wil bijdragen, maar ik krijg er gewoon echt de sch*t van dat Google zich overal mee moet bemoeien...
*zucht*

Plantaardig eten is makkelijker dan je denkt!
- Vegantastic
- Site Admin
- Leefwijze: veganist
- Contacteer:
Google rulez 
Maar eh.. ik denk dat die telling niet echt goed kan. Je moet een steekproef doen onder de bevolking en dat afzetten tegen de wereldbevolking... maar eigenlijk moet je dat per land doen.

Maar eh.. ik denk dat die telling niet echt goed kan. Je moet een steekproef doen onder de bevolking en dat afzetten tegen de wereldbevolking... maar eigenlijk moet je dat per land doen.
Volgens mij doen ze dat ook. Daarom vragen ze waar je woont. Dan is het nog lastig, want je moet het ook nog verrekenen met welk percentage van de bevolking van een land gebruik maakt van internet en vegan websites bezoekt.Vegantastic schreef:Maar eh.. ik denk dat die telling niet echt goed kan. Je moet een steekproef doen onder de bevolking en dat afzetten tegen de wereldbevolking... maar eigenlijk moet je dat per land doen.
Ik zag het, ja. Gelukkig maar!AnAnAN schreef:
De techniek voor het formulier en de verwerking van de gegevens erachter is mogelijk gemaakt door standaard-techniek van google. Jij kunt er ook formulieren en documenten mee maken
Sarcastisch, hoop ik?Vegantastic schreef:Google rulez

- Vegantastic
- Site Admin
- Contacteer:
Nee, bedoel dat als je specifiek de doelgroep vraagt om in te vullen, dan vertroebelen je gegevens. Als je gewoon 1000 mensen per land vraagt om in te vullen wat hun levensstijl is, dan heb je goede cijfers. Nu gaan toch alleen vegans dat formulier invullen. Dat kan je m.i. niet zomaar uitzetten tegenover bevolkingsaantal in een land.Martine schreef:Volgens mij doen ze dat ook. Daarom vragen ze waar je woont. Dan is het nog lastig, want je moet het ook nog verrekenen met welk percentage van de bevolking van een land gebruik maakt van internet en vegan websites bezoekt.Vegantastic schreef:Maar eh.. ik denk dat die telling niet echt goed kan. Je moet een steekproef doen onder de bevolking en dat afzetten tegen de wereldbevolking... maar eigenlijk moet je dat per land doen.
- Vegantastic
- Site Admin
- Contacteer:
Nee ze zijn geniaal. Veel kritiek op ze is overdreven vind ik.Mystique schreef:Sarcastisch, hoop ik?Vegantastic schreef:Google rulez
Ja, dat is inderdaad een probleem
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Ja nasty big brother huh. Maar google is wel heel handig als medium voor enquetes.Mystique schreef:Ik vond het er heel leuk uit zien, dus was bezig met invullen, tot ik onderaan zag staan dat Google hierin weer eens een bijdrage heeft. Heb het voor deze keer opgestuurd, zonder emailadres, omdat ik zo benieuwd ben en eraan wil bijdragen, maar ik krijg er gewoon echt de sch*t van dat Google zich overal mee moet bemoeien...
*zucht*