Ik heb me voor de lijst zoveel mogelijk tot vegan blogs beperkt want dat waren er al best veel maar andere zijn natuurlijk ook welkom, leuk!
En goed idee van het fb-berichtje Dani.

Ja, ik ook. Er zijn wel zóveel blogs tegenwoordig dat ik het soms niet bij kan houden, zelfs als ik alleen de vegablogs lees, haha.fieke schreef:Zelf haal ik uit heel wat blogs inspiratie, ook niet-vegetarische blogs.
Ohja, misschien doe ik dat nog. Ik wist alleen niet precies hoe ik dat moest aanpakken, want sommige blogs zijn voornamelijk vegan maar niet helemaal en het leek me niet leuk om daar heel streng naar te gaan kijken. Maar ik kan wel een globale indeling maken. (:fieke schreef:Misschien kan je na de URL zetten of de blog veganistisch of vegetarisch is?
Wat hebben ze een enige naam voor hun blog verzonnen en paprika hummus ziet er lekker uit.Martine schreef:Net nieuw:
Met Vriendelijke Groente
Staat al een heel goed uitziend kimchi recept op.
Assie schreef:Mag ik zeggen dat ik trots ben er tussen te staan? Heb zoveel kookzin de laatste tijd maar belangrijker: totaal geen behoefte aan wat voor dierlijks dan ook
Doen! Je maakt zo vaak (foto's van) super lekkere gerechten, die verdienen gewoon hun eigen stukje internet.Luna schreef:Ik heb een "ik wou dat ik een blog had" moment.
Awesome.Martine schreef:moderator superpowers
Wat fijn!Assie schreef:Mag ik zeggen dat ik trots ben er tussen te staan? Heb zoveel kookzin de laatste tijd maar belangrijker: totaal geen behoefte aan wat voor dierlijks dan ook
Zoals Martine al zei, foodbloggen gaat niet alleen om recepten! Veel van mijn favoriete blogs posten ze niet of nauwelijks. Persoonlijke ervaringen over welke recepten goed bevallen (van internet of uit boeken) en kookdagboekjes vind ik ook altijd leuk om te lezen. Maar het kost wel wat extra tijd, en als je gewoon hier op het forum post is dat natuurlijk ook al leuk.Luna schreef:Goh dankje. Ik heb nog wel ergens een blogger profiel geloof ik. Mijn "probleem" is dat ik zelf geen gerechten bedenk maar die van anderen uitprobeer. Ben nog niet zover dat ik zelf dingen "verzin". En ik heb waarschijnlijk niet de energie om regelmatig te posten. Voorlopig zal het dus bij denken blijven. Maar toch dank voor je compliment.