ontmoeting

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Steefje
Leefwijze: veganist

ontmoeting

Bericht door Steefje » zo mar 08, 2009 18:54

Hallo,
ik had een vraag... Is er ergens een ontmoeting voor veganisten? Ik ken namelijk bijna niemand die veganist is en ik voel me namelijk best eenzaam. Vegadates helpt niet en wereldveganismedag is nou eenmaal al geweest dus... Wie kan me helpen? Alvast bedankt

*Martijn*

Re: ontmoeting

Bericht door *Martijn* » zo mar 08, 2009 20:34

In welke regio zoek je? Zoek je alleen veganisten, of mogen er ook vleeseters tussen zitten?
Ben je op zoek naar een vaste vriend of vriendin of ben je op zoek naar vriendschap?

Dick
Contacteer:

Bericht door Dick » zo mar 08, 2009 21:18

Er zijn in de afgelopen perioden diverse potlucks gehouden, in het verleden zijn er ook kookworkshops gehouden. Ook zijn er wel groepjes die met elkaar ergens wat gaan doen, eten of andere uitjes. Niet alles zie op de site. Je kan een oproep doen in het blad Vega! of op deze site voor een kookgroep of een praat groep of een oproep voor een forummeeting.

vnv

Bericht door vnv » vr aug 07, 2009 8:17

Ik heb inmiddels begrepen dat je uit omgeving Leiden komt.

In Leiden zit/zat altijd heel veel (ook andere leden van het forum en/of NVV).
Ben je al lid van de NVV? Hierin staan activiteiten aangekondigt die het makkelijker maken om andere vegans te ontmoeten: bijvoorbeeld de Zomerweken, acties, kook workshops etc.

Verder heb je in Leiden toch Eurodusnie en het Bonte konijn? (is voor mij alweer een tijd geleden..)
Daar kan/kon je goed vegan eten (en komen dus ook andere vegans.

Succes!

Plaats reactie