Vegan kookgroepje Amsterdam

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Ebbe
Leefwijze: part-time veganist

Vegan kookgroepje Amsterdam

Bericht door Ebbe » ma apr 05, 2010 14:05

Wie wil er met mij een vegan kookgroepje in Amsterdam starten?
Ik ben sinds een paar maanden vegan en helaas ken ik nog geen andere mensen die dat ook zijn. Ik zou graag wat andere vegans willen leren kennen en er lijkt mij geen betere manier dan via een kookgroepje (hoef je tenministe een keer niet uit te leggen waarom je zo "raar" eet). Ik woon nu nog in Den Haag, maar verhuis hopelijk binnenkort naar Amsterdam (zie ook mijn oproep bij woningmarkt :wink: ) en wil daarom vooral in deze regio mensen leren kennen. Hopelijk zijn er een paar leuke Amsterdammers die hier ook enthousiast over zijn!

peteranimo2
Leefwijze: veganist

Re: Vegan kookgroepje Amsterdam

Bericht door peteranimo2 » zo apr 11, 2010 10:14

Ja goed idee,ik neem wel een vegankookboek mee,groeten van peteranimo2 :govegan: :thanks:

Ebbe

Bericht door Ebbe » zo apr 11, 2010 21:29

Leuk dat je reageert! Hopelijk sluiten ook nog wat andere mensen zich aan, maar anders starten we gewoon een vegan kookduo :wink:

puur

Bericht door puur » do jun 17, 2010 17:03

Hehey,

Zelf heb ik ook sinds kort de stap gezet naar veganistisch eten. "Ik ben veganist" vind ik nog een rare zin; "Ik ben Esmee en ik eet veganistisch" vind ik logischer. Daarnaast heb ik nog wel wat leren/suède spullen die ik niet zomaar weggooi, al zou ik het dus nooit meer kopen.

Anyway, ik was al vegetariër, maar sinds mijn 'veganistische beslissing' ben ik nog veel meer aan het lezen en zoeken, en hoe meer ik lees en vind, hoe meer ik achter deze keuze sta. Daarnaast voel ik me goed! Ook belangrijk....

Dus, jij had een oproep gedaan voor een kookgroepje, nou lijkt mij dat heel leuk, voornamelijk om eens andere veganisten te ontmoeten. Alleen ben ik gewoon super moeilijk met vaste afspraken, ik heb al moeite om afspraken te maken met vriendinnen/vrienden!? Ik doe dan momenteel ook wel een thuisstudie naast mijn werk (thuisstudie: Dierverzorger Recreatiedieren).

Dus of ik vast kan bijvoegen...ik weet het niet. Maar lijkt me leuk om eens te horen of het groepje sowieso van de grond komt!

Groetjes,
Esmee.

Ps. Ik woon dus in Amsterdam (geboren en getogen).

veganpeter
Leefwijze: veganist

Bericht door veganpeter » di mar 01, 2011 10:38

nu zijn we almet zijn drieen,doen dan maar? ik kook graag indiaas mmmm ,maar ook pasta,rijst,salades enzo,vegan :lol: groetjes van peter

Plaats reactie