Vegan gezinnen gezocht

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
JudithK
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Vegan gezinnen gezocht

Bericht door JudithK » ma mei 30, 2011 14:24

Het lijkt me leuk om een keer af te spreken met andere vegan gezinnen. Misschien in een grote speeltuin, park of iets dergelijks om te picknicken. Meilan heeft het er de laatste tijd steeds vaker over dat ze wel benieuwd is naar andere veganisten. Ze heeft er nog nooit een ontmoet buiten ons. Wij zijn een gezin met een kinderen van 5,5 en 2,5 jaar oud.

Wie lijkt het leuk om wat af te spreken in bijvoorbeeld Amsterdam, Utrecht of stel maar wat voor?
Trotse moeder van Meilan, Yaël en Leia!

cavia

Re: Vegan gezinnen gezocht

Bericht door cavia » ma mei 30, 2011 15:18

Aaahhh, wat superleuk en lief van Meilan! Het is dat ik geen kindjes heb, anders had ik graag afgesproken, haha.

Esther A
Contacteer:

Bericht door Esther A » di mei 31, 2011 9:14

edit: laat maar.

JudithK
Contacteer:

Bericht door JudithK » zo jun 05, 2011 10:59

Leuk! Je hebt bij Almere De Kemphaan. Is op zich wel leuk, maar onderdeel daarvan is wel een koeienstal, geiten, schapen... Je kan er wel mooi door de bossen wandelen, picknicken, spelen en bij de apen (Stichting AAP) kijken.
Verder heb je wel speeltuinen, bijvoorbeeld Speeltuin De Speelhaven. Maar als je iets anders leuks weet is het ook goed.

Jesse heeft een beetje drukke weekenden in juni, maar vanaf juli begint het zomerreces in de politiek en is het weer rustig. Dus dan zou voor ons het beste uitkomen.

Esther A
Contacteer:

Bericht door Esther A » zo jun 05, 2011 18:41

Wij gaan begin juli 2 weken op vakantie.in de weekends kunnen wij eigenlijk altijd wel, eens kijken of er 'tussenin' iets is? Misschien in combinatie met de potluck die we nodig eens in deze omgeving moeten organiseren ;).

JudithK
Contacteer:

Bericht door JudithK » ma jun 13, 2011 8:10

Sorry, ben een beetje langzaam met reageren. De komende weekenden zijn een beetje onzeker met plannen. Ik denk dat 2/3 juli het eerste weekend is dat we kunnen, maar weet niet of jullie dan al op vakantie zijn?

Esther A
Contacteer:

Bericht door Esther A » do jun 16, 2011 17:49

JudithK schreef:Sorry, ben een beetje langzaam met reageren. De komende weekenden zijn een beetje onzeker met plannen. Ik denk dat 2/3 juli het eerste weekend is dat we kunnen, maar weet niet of jullie dan al op vakantie zijn?
Ja, dan gaan we net weg voor 2 weken...

JudithK
Contacteer:

Bericht door JudithK » za jul 30, 2011 12:41

Ik zie dat jullie weer terug zijn van vakantie :)
Wij gaan vanwege de zwangerschap niet meer op vakantie. Misschien kunnen we in september/oktober nog wat afspreken (dan voel ik me vast weer in staat om het huis uit te gaan). Misschien in Amsterdam, Westerpark of Amstelpark. Kunnen we het gelijk combineren met inkopen doen bij Biomarkt.

Esther A
Contacteer:

Bericht door Esther A » za jul 30, 2011 17:18

Eens kijken of dat te doen is ;). Wel een leuke reden om niet op vakantie te gaan, toch :D ?

Plaats reactie