Spaarkaart Bio Box EkoPlaza

Heb je nog rommel op de zolder liggen? Leuke vegan shirts die je niet meer gebruikt? Plaats het hier en verkoop, ruil of geef het gratis weg.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Apraxia
Leefwijze: veganist

Spaarkaart Bio Box EkoPlaza

Bericht door Apraxia » wo aug 22, 2012 19:48

Ik ben aan het sparen voor zo'n Bio Box twv 50 euro bij de Ekoplaza. Ik ga dat alleen nooit redden tot 2 september. Ik heb meer stempels nodig! Heeft iemand ook dit probleem en wil mij verlossen? :mrgreen:
Als er iemand op je pist, dan is het vast een veganist.

Martine
Moderator

Re: Spaarkaart Bio Box EkoPlaza

Bericht door Martine » wo aug 22, 2012 19:55

Wij hebben sowieso geen punten, maarruh
Bij 30 stempels op één kaart kunt u het pakket gratis mee naar huis nemen en genieten van heerlijke biologische producten mét een verhaal.
Zo te zien hebben ze zich al ingedekt tegen slimmerikken zoals jij. Je kunt niet met meerdere halfvolle kaarten één volle kaart maken. :mrgreen:

http://www.ekoplaza.nl/nieuws/actueel-n ... s-bio-box/:
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

Apraxia

Bericht door Apraxia » wo aug 22, 2012 20:30

Ja dat dacht ik ook tótdat een kassamedewerker me deze tip gaf ;)

Fynnya
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door Fynnya » do aug 23, 2012 8:59

Hmm, wel enigszins begrijpelijk dat het niet mag, maar ook wel een beetje stom. Dat betekent dat je dus áltijd die kaart bij je moet dragen, of dat het niet meetelt als je spontaan even langs de winkel gaat als je toevallig in de buurt bent. Mij zou het nooit lukken om op die manier een kaart vol te krijgen, ik heb van mezelf altijd meerdere losse kaarten met elk een paar stempels.
Maar ach, ik koop toch nooit genoeg bij de EkoPlaza om mee te doen met deze actie.

Zen

Bericht door Zen » do aug 23, 2012 11:35

Heb al bijna m'n derde vol :)
Cut cold stone with a warm heart

jet
Moderator

Bericht door jet » do aug 23, 2012 15:01

Ben gisteren nog bij de Ekoplaza in Hengelo geweest, en kreeg daar gewoon een nieuwe stempelkaart mee. De kassier gaf aan dat ik de stempels wèl kon samenvoegen (althans, als ik de ene kaart liet zien, dat ik dan die stempels op de andere kaart erbij kon krijgen, en deze kaart vernietigen). En ik krijg ze ook op de kassabon mee als ik de kaart vergeten ben....
Heb hem helaas ook nog niet vol :(
Weet iemand wat er eigenlijk allemaal in zit? Is het nog een beetje vegan-friendly dan?
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Zen

Bericht door Zen » do aug 23, 2012 16:08

Ja het is vrijwel allemaal vegan - alleen de bonnen die bij het pakket zitten en inleverbaar zijn voor 'versproducten' zijn juist allemaal dierenleed (zuivel met name), behalve het brood.
Cut cold stone with a warm heart

Apraxia

Bericht door Apraxia » do aug 23, 2012 17:39

Nou als iemand zich welkom voelt zijn/haar deel naar mij te sturen....gaarne! ;)
Dan zal ik de volgende keer eens over mijn stempelhart wrijven!

Eef

Bericht door Eef » do aug 23, 2012 19:05

Zen schreef:Ja het is vrijwel allemaal vegan - alleen de bonnen die bij het pakket zitten en inleverbaar zijn voor 'versproducten' zijn juist allemaal dierenleed (zuivel met name), behalve het brood.
Mooi! Bij onze Ekoplaza hadden ze de bioboxen nog niet staan, dus ik heb nog niet kunnen kijken.
Vorig jaar was het geloof ik ook helemaal vegan, op die bonnen na.

Ik snap ergens wel dat je niet verschillende stempelkaarten kunt samenvoegen hoor, de actie is blijkbaar bedoelt om vaste klanten in het zonnetje te zetten en niet de mensen die alleen maar voor de aanbiedingen komen.
Als vaste klant heb je zo een (of meer) kaart(en) vol.

Je kunt het stempelkaartje toch gewoon in je portomonnee laten zitten zodat je hem altijd kunt laten afstempelen?

Apraxia

Bericht door Apraxia » do aug 23, 2012 19:52

Ja heb ik ook gedaan maar ik red het gewoon niet. Zó veel geld geef ik nou ook weer niet uit bij Eko Plaza. Elke week mijn groentepakket + wat losse shitjes....misschien gemiddeld 15 euro?
Zo'n kaart is altijd maar één axie lang dus als de volgende begint is weer een nieuwe kaart met nieuwe opdruk.

jet
Moderator

Bericht door jet » do aug 23, 2012 20:52

Ik ga regelmatig langs de Ekoplaza, maar het is vakantietijd, dus ik heb als ik naar het buitenland ga, of elders naartoe ga een deel van de pasjes niet bij mij (in Schotland is je bonuskaart niet geldig, en heb je ook weinig aan je Ekoplaza stempelkaart om maar eens iets te noemen). Toen ik dus boodschappen deed had ik per ongeluk nog niet alle pasjes erin gedaan, en dus kreeg ik een extra kaart.
Verder doe ik ook een groot deel van mijn boodschappen niet bij Ekoplaza omdat ik het simpelweg niet altijd kan betalen of niet wil betalen (en dan haal ik alleen het hoognodige dat ik elders niet kan krijgen). Op die manier krijg ik dan ook meestal maar driekwart van zo'n kaart vol, en niet de hele.... terwijl ik toch wel een vaste klant ben.....
Bovendien krijg je alleen een stempel bij 12,50, en ik koop meestal voor zo rond de 20 euro per keer. Hoewel je dan telkens boven de 12,50 zit krijg je maar 1 stempel (logisch), en haal je dus uiteindelijk soms voor genoeg geld boodschappen in totaal, maar niet per keer......
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.

Eef

Bericht door Eef » za aug 25, 2012 9:10

Alles is plantaardig op een paar dingen na, daarbij zal ik het noemen. Meerdere producten bevatten palmolie.
Dit zit er in de box:

- Ecover allesreiniger
Ecover zegt nu op hun site dierproefvrij te zijn, maar ik heb ook wel eens wat anders gelezen, ze hebben geen
dierproefvrij certificaat
- Klok eco afwasmiddel
bevat o.a. SLS. Niets bekend over dierproeven, ik vind er ook niets over op hun site
- Trafo chips naturel
- Joannusmolen Mais flips
- Provamel soya cuisine
- Lima Spelt drink met calcium
- Bionina sparklink juice drink
- Kaoka pure chocolade (70%)
fair trade zonder fair trade certificaat, kan sporen van melk bevatten
- Zonnemaire meergranenbroodjes
- Sweet company ontbijtkoek gember
op het plaatje in het bijbehorende Biobox boekje staat ook een honingkoek, dus de kans is aanwezig dat die in je pakket zit. Er zit melkzuur in de koeken, geen idee van de oorsprong. Veel suiker.
- Danival tabouleh
- Amaizin thai jasmine rice
- Healthy planet sandwichspread
- Krekeltje pindakaas
- La bio idea tomaten in blik
- My E. Bio energydrink
- Weleda product, bevat bijenwas
- Simon Levelt thee

Plus bonnen voor versproducten, waarvan het brood vegan is, de rest zijn zuivelproducten.

Renee1137

Bericht door Renee1137 » di aug 28, 2012 11:30

Bij ons in de Ekoplaza wordt er iig geen probleem van gemaakt als je je stempels op verschillende kaarten hebt staan (of zelfs op kassabonnetjes - we hebben een periode gehad waarin de stempelkaarten op waren :P). Ik zou gewoon vermelden dat je je kaart eens was vergeten, of dat jij en je partner voor de handigheid ieder een aparte kaart hadden, als je meerdere halfvolle kaarten hebt.

De inhoud is idd plantaardig behalve de honing! En geloof ik zelfs glutenvrij ook... Het kan niet anders of ze hebben dat expres gedaan, om zoveel mogelijk aan de 'minderheden' die traditioneel bij hen komen winkelen tegemoet te komen. Pluspuntje voor de Ekoplaza :)
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

Renee1137

Bericht door Renee1137 » di aug 28, 2012 13:16

En even half-off-topic: Ik nam vandaag mijn Bioboxen mee naar huis, en toen dacht ik "hmm, witte rijst... zal ik dat maar aan mijn ouders geven, want het is zo zonde van de eet-moeite dat ik dan witte rijst eet i.p.v. bruine rijst." xD En toen dacht ik, jeetje, ik ben wel echt een health-freak geworden :P als ik twijfel of ik gratis rijst ga opeten xD
Be the change you wish to see in the world.

If to be feelingly alive to the sufferings of my fellow-creatures is to be a fanatic, I am one of the most incurable fanatics ever permitted to be at large. - William Wilberforce

veggie84

Bericht door veggie84 » do aug 30, 2012 11:08

ik heb mijn kaartje ook al tijdje vol
Laatst gewijzigd door veggie84 op vr aug 31, 2012 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

veggie84

Bericht door veggie84 » do aug 30, 2012 13:29

meh.

Eef

Bericht door Eef » ma okt 01, 2012 16:15

Nog een verlate reactie: de voedselbank is ook blij met de niet veganistische / niet gewenste producten!

Plaats reactie