veganistische schoenen te koop aangeboden

Heb je nog rommel op de zolder liggen? Leuke vegan shirts die je niet meer gebruikt? Plaats het hier en verkoop, ruil of geef het gratis weg.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
veganruimtop
Leefwijze: veganist

veganistische schoenen te koop aangeboden

Bericht door veganruimtop » ma jan 07, 2013 15:00

op marktplaats heb ik enkele advertenties geplaatst over veganistische schoenen die nog niet veel gedragen zijn (alleen tijdens modeshow) en die ik te koop aanbied.
Meeste schoenen zijn van het merk Melissa.
(pumps, wedges, sneakers).
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dam ... mympSeller
Volg de link, vervolgens kun je 'bekijk alle advertenties' aanklikken en dan zie je ze allemaal.

Ride
Site Admin

Re: veganistische schoenen te koop aangeboden

Bericht door Ride » za jan 19, 2013 14:35

:welcome: Misschien leuk als je wat meer verteld over de schoenen en jezelf. Nu lijkt het een beetje alsof je het forum alleen gebruikt voor je handel. In de volksmond wordt dat ook wel spam genoemd.

veganruimtop

Bericht door veganruimtop » za jan 19, 2013 22:29

Geen zorgen, ik gebruik het forum al langere tijd ook voor andere doeleinden. Meer informatie over achtergrond van product heb ik vermeld, maar wel op marktplaats bij de advertenties. Het is overigens geen handel, maar spullen die ik nog heb (afstudeerproject modevormgeving), waar ik iemand misschien nog blij mee kan maken, ik maak er zelf helemaal geen winst mee (gezien inkoopprijs,invoeren etc) maar het zou wel fijn zijn een gedeelte van de bedragen 'terug te krijgen' en dat de producten opgebruikt worden...

Ride
Site Admin

Bericht door Ride » ma jan 21, 2013 17:52

Top, succes met je verkoop.

(als je al actief bent op het forum wil ik je wel vragen om niet alleen voor een advertentie een account aan te maken maar om gewoon te posten op je eigen account.)

veganruimtop

Bericht door veganruimtop » ma jan 21, 2013 19:46

ok, sorry!

Plaats reactie