Gothic kleding te koop / gratis / ruilen / iets

Heb je nog rommel op de zolder liggen? Leuke vegan shirts die je niet meer gebruikt? Plaats het hier en verkoop, ruil of geef het gratis weg.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
lani
Leefwijze: veganist

Gothic kleding te koop / gratis / ruilen / iets

Bericht door lani » do mei 16, 2013 13:27

RawR

Ik heb nog wat gothic blousjes liggen, de meeste zijn van Laughing Vampire volgens mij. Heb 3 van Laughing Vampire (2 wit, 1 zwart), en een lange jas van dat merk, maar die jas is heel erg dun materiaal en erg wijd dus niet geschikt voor de winter!

Zelf draag ik het bijna nooit meer, heb alleen een groene blouse die ik soms draag dus die hou ik zelf nog ff denk ik.

Heb verder nog een groene en een rode van een ander merk, ook een zwarte broek van dat merk.

Zal later ff betere details en foto's hier plaatsen dus dat komt nog :) ..

Alles behalve 1 blouse is rond de XL maat, zal het allemaal in detail neerzetten binnekort!

Als iemand het wilt of iemand kent die het wilt dan mag je er op bieden, gratis hebben, ruilen voor iets, maakt me weinig uit =)

edit: volgens mij heb ik ook nog zwarte handschoentjes, maar weet niet of t vega is want kan zijn dat het zijde is ofzo.. heb volgens mij ook nog een soort industrial/bondage soort broek liggen die mij iets te klein is en dus bijna nooit gedragen .. heb eventueel ook nog een bruine wandel-stok met een goude (nep denk ik) kraai erop!

Plaats reactie