Woongroep in oprichting (Amsterdam) zoekt bewoners

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Door of Perception

Woongroep in oprichting (Amsterdam) zoekt bewoners

Bericht door Door of Perception » zo okt 05, 2008 9:47

We willen een woongroep oprichten in Amsterdam en zoeken gemotiveerde medebewoners die ons mee willen helpen. Kernwoorden: vegetarisch/veganistisch, biologisch eten, fair trade, bewust consumeren, niet-rokers (iig geen tabak), goedkoop wonen. Heb je interesse, stuur ons dan een mailtje met daarin je motivatie, je verwachtingen van wonen in onze woongroep, en natuurlijk iets over jezelf (en hoe je kan bijdragen aan het oprichten van de woongroep). Het streven is om uiterlijk 1 januari 2009 te kunnen verhuizen. Doel is om iets te vinden in Amsterdam, binnen de ring, voor 4 tot 8 personen, huurprijs tussen de 250-350 euro (maar of dit laatste realistisch is weten we niet). Gezamelijke activiteiten: bijvoorbeeld een paar keer per week samen een biologische & veganistische maaltijd nuttigen. Reacties graag naar: veko.woongroep.amsterdam@gmail.com" target="_blank

claire19

Re: Woongroep in oprichting (Amsterdam) zoekt bewoners

Bericht door claire19 » ma mar 02, 2009 12:57

Hoi!

Zijn jullie al verhuisd en compleet?
ik ben erg geinteresseerd in wonen bij jullie!
als er binnenkort een plekje vrij komt, vertel ik graag meer over mezelf.
ik hoop van jullie te horen.
stirringsoulsister@hotmail.com" target="_blank" target="_blank

:)
s.claire

sunshine
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Woongroep in oprichting (Amsterdam) zoekt bewoners

Bericht door sunshine » vr dec 31, 2010 23:16

Hoi allemaal,

Ik ben een Iraanse vrouw van 26 jaar oud en veganist. Ik zoek per spoed een woonplek in Amsterdam. Ik kom zelf uit Venlo en hoop jullie gauw te zien!!Mijn emailadres: goudenkroon@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

Tala Kolataj

Plaats reactie