Kamer te huur in Amsterdam

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Pieternel

Kamer te huur in Amsterdam

Bericht door Pieternel » di nov 11, 2008 13:06

Amsterdam, Djambistraat (6 m2 - EUR 350)
Hallo! Ik ben op zoek naar een huisgenoot. Reageer aub alleen als serieus geinteresseerd na het lezen van het volgende: Ik heb een heel leuk apartement gekocht in het hartje van de Indische Buuurt dat ik graag met iemand wil delen. Financieel gezien hoef ik mijn apartement niet te delen, maar vind het waardevol en uitdagend om met een ander mens te wonen. Ik ben 28 (v) en werk fulltime als projectmedewerker op een middelbare school. Ik heb een druk sociaal leven, zit in een bestuur en neem salsa lessen. :-) Ik doe vrijwilligerswerk en heb interesse in spiritualiteit. Zoek huisgenoot met ook een fulltime baan en druk leven, liefst regelmatig dag/nacht ritme. Ben veganist en wil keuken graag zonder vlees/vis/eieren, melk/kaas ok. Geen TV kabel. 350 e borg bij intrekken.
Groetjes, Pieternel :-)

laine!

Mega geinteresseerd :D: Kamer te huur in Amsterdam

Bericht door laine! » za nov 15, 2008 18:29

Heey!

Je berichtje klinkt heel super! :)
Ik ben mega oprecht geinteresseerd haha
Ik ben vega/vegan. Ik ben ontzettend gek op dieren en heb zelf twee hele lieve poezen.
Ik werk in Amsterdam, voor twee dierenwelzijnsorganisaties. En ik woon in Leeuwarden (omdat ik daar studeer zo af en toe hihi) Dus ik reis teveel, dat terwijl ik eigenlijk vaker in Amsterdam ben.
Verder ben ik creatief, hou ik van gezelligheid, koken, lezen, muziek en bezoek ik dan heel graag kleine concertjes. Ik teken graag, schrijf graag. Ik ben netjes, maar soms een beetje rommelig in mn hoofd.
Ik luister graag naar Woven Hand, Ozark Henri, An Pierle.. The Doors... Band of horses, the cure, the smiths... Poeh teveel om op te noemen.
Ik ben 24 overigens... En ik hoop dat mijn berichtje je aanspreekt :)
En ik nog op tijd ben natuurlijk. Want ik ben al lange tijd op zoek maar weet hoe geliefd een appartementje in Amsterdam is.
Ik ga duimen haha

Groetjes, Madelaine

laine!

Re: Kamer te huur in Amsterdam

Bericht door laine! » za nov 15, 2008 18:35

OW en als je mij wilt mailen: lainelooije28@hotmail.com" target="_blank
Ik heb trouwens ook salsa lessen gehad (leuk!) maar moest t uiteindelijk afblazen omdat het in Leeuwarden was... Waar ik gewoon te weinig ben of pas heel laat vanwege reistijd... Maar ik wil het uiteindelijk wel weer oppakken!

Groetjes, Madelaine

sunshine
Leefwijze: veganist
Contacteer:

Re: Kamer te huur in Amsterdam

Bericht door sunshine » vr dec 31, 2010 23:39

Hi Pieternal,

Ik ben een Iraanse 26jarige vrouw uit Venlo, Ik zoek per direct een woning?
Is er een kamer beschikbaar?

Mijn email:goudenkroon@hotmail.com,

Met vrienelijke groet,

Vegan Kolataj

Plaats reactie