Kamer te huur in Rotterdam West voor kattenliefhebber

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Butternutkin
Leefwijze: veganist

Kamer te huur in Rotterdam West voor kattenliefhebber

Bericht door Butternutkin » zo sep 22, 2013 14:35

Hoi iedereen,

Ik ben op zoek naar een leuke kattenliefhebber die op zoek is naar een kamer voor 6 maanden+ omdat ik op reis ben (en verder wil reizen), hopelijk kunnen we wat voor elkaar betekenen :) Aarzel niet om contact met me op te nemen als er vragen zijn!

'Katvriendelijke huisgenoot (v) gezocht voor een kamer in een appartement in R'dam West voor een half jaar (mogelijk langer) om het huis te delen met een leuk, werkend huisgenootje. Gedeeld gebruik van keuken, badkamer en woonkamer.

Kamer is 325 euro, maar de prijs is verlaagd naar 250 euro incl. + internet als onkosten voor verzorging van 2 katten. De voorkeur gaat uit naar een jong volwassene (tussen de 18-35) die werkt of studeert, ervaring en afiniteit heeft met katten (op het moment zijn er 4 katten in het appartement, deuren de hele dag dicht om bijvoorbeeld haren te voorkomen op kleding is geen optie, je moet ECHT van katten houden ), en de voorkeur gaat uit naar iemand die in het weekend meestal aanwezig zal zijn.

Vrienden uitnodigen en feestjes zijn prima, maar geen wilde feesten s.v.p. ivm de katten & buren. De katten zijn uitsluitend binnenkatten met
toegang tot het balkon.

Als je interesse hebt kun je een berichtje sturen met wat informatie over jezelf.'

Groetjes,

Butternutkin
"If slaughterhouses had glass walls, everyone in the world would be a vegetarian."
Linda mcCartney

Plaats reactie