Woning gezocht in Groningen of Utrecht!!

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
MrGreen
Leefwijze: part-time veganist

Woning gezocht in Groningen of Utrecht!!

Bericht door MrGreen » zo mei 04, 2014 11:07

Groningen of Utrecht? Dat zijn twee nogal verschillende plekken...

Yep. Maar omdat ik vooralsnog niet weet welk van de twee mijn voorkeur heeft heb ik besloten: overal zoeken en het lot laten bepalen. Dus...

Ik ben 27, afgestudeerd op moderne Engelse literatuur, Aussie-minded, filosofisch ingesteld (vooral op de late avond ;-)), vooralsnog semi-vegan, christen-hippie (pro love & peace, con dogma's), redelijk sportief (wielrennen, zwemmen, & wil Ultimate Frisbee nog eens proberen), redelijk creatief, houd van muziek (speel zelf soort van gitaar en houd van Indie/poprock/rock/folk...). Met zwart-wit denken kan ik niets.

Liefst heb ik minstens 14m2 voor mezelf en kost het niet meer dan 500 euro per maand all inclusive. Af en toe samen eten is leuk, af en toe samen film kijken / spel doen / kampvuur aansteken / et cet ook. Voor veel 'ga-je-mee' ondernemingen ben ik zeker in want ik wil actief & avontuurlijk leven! Locatie in de stad is niet extreem belangrijk; wel is het fijn als er 's nachts genoeg rust is om te kunnen slapen & als ik met mijn racefiets niet eerst een halfuur door de stad hoef voor ik op een leuke route uitkom. Een nette woonomgeving & duidelijke taakverdeling is pre.

Weet je iets voor deze veeleisende woningzoeker, let me know :D :D :D

MrGreen
Leefwijze: part-time veganist

Re: Woning gezocht in Groningen of Utrecht!!

Bericht door MrGreen » zo aug 24, 2014 20:27

Wat leuk om enkele reacties te ontvangen!

Echter: inmiddels heb ik definitief voor Groningen gekozen dus jullie in Utrecht die heel aardig zijn kunnen me helaas niet verder helpen... maar toch bedankt (nogmaals)!!!

Voor Groningen blijft de vraag staan! :-)

Plaats reactie