Veganist(v/36) zoekt woonruimte Amsterdam v/a eind September

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
VeganMoon
Leefwijze: veganist

Veganist(v/36) zoekt woonruimte Amsterdam v/a eind September

Bericht door VeganMoon » ma jul 28, 2014 14:05

Beste veganisten,
Mijn naam is Monique, ik ben 36, veganist en ik kom eind September na 14 jaar in Londen gewoond te hebben terug naar Nederland. In Londen is het gebruikelijk om huizen te delen (vanwege de hoge huur), dus ik ben t gewend om met huisgenoten een huis te delen en vind dat erg gezellig. Tegelijkertijd ben ik ook wel toe aan mijn eigen plekje, dus bijvoorbeeld een eigen etage in een groter geheel zou ook super zijn.
Ik woonde vroeger in Utrecht en ken Amsterdam alleen als 'toerist', dus 't lijkt me heel leuk om een voor mij nieuwe stad te ontdekken. Na Londen heb ik ook voor Amsterdam gekozen omdat ik houd van een internationale setting en een stad waar veel te doen is.
Ik ben sociaal en geinteresseerd in andere mensen, maar thuis vind ik t ook fijn om mijn eigen dingen te kunnen doen. Ik houd van kunst en cultuur en ga graag naar concerten en voorstellingen. Ook zoek ik graag de natuur regelmatig op. Ik werk momenteel als holistisch therapeute en op kantoor voor een universiteit. Ik ben geinterreseerd in persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit, yoga, meditatie etc. Van nature ben ik rustig en respectvol en als huisgenoot/bewoner ben ik netjes en houd ik rekening met andere mensen. Ik ben op zoek naar een woonplek waar de bewoners op een volwassen manier met elkaar omgaan en waar een fijne sfeer is!
Mijn budget ligt tussen de €400 en €600p/m. Als je iets weet, laat t me weten!
Groetjes, Monique

peteranimo2

Re: Veganist(v/36) zoekt woonruimte Amsterdam v/a eind Septe

Bericht door peteranimo2 » zo aug 03, 2014 21:51

Plek op woonboot beschikbaar 25 min.met bus buiten amsterdam heerlijk rustig in de natuur. .groetjes peter

VeganMoon

Bericht door VeganMoon » zo aug 03, 2014 23:15

Bedankt voor je reactie Peter. Een woonboot is niet echt iets voor mij aangezien ik een koukleum ben!

ladybird
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door ladybird » do nov 13, 2014 22:28

Hi Veganmoon, ik heb zelf ook 2 jaar in Londen gewoond en ben op zoek naar een veganistische huurster omdat ik niet tegen vlees/visluchten kan. Ik heb een kamer te huur in mijn flat die ligt tussen metrohalte Strandvliet en NS station Bijlmer Arena. De kamer biedt privacy want aan de ene kant heb je het trapportaal maar ik woon bovenin dus je hebt niet de hele dag traplopende mensen naast je kamer. Aan de andere kant heb je de woonkamer maar ik zit het meest in de keuken dus je hoeft ook niet naar een schetterende t.v. te luisteren. Als je interesse nog hebt, gezien dat je vanaf september zoekende bent (was eerder niet op de hoogte van dit forum en ben dus pas net aangesloten), hoor ik graag van je via: ladybird0508@hotmail.com.

Plaats reactie