Huisgenoot gezocht voor appartementje binnenstad Groningen

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
Flip
Leefwijze: veganist

Huisgenoot gezocht voor appartementje binnenstad Groningen

Bericht door Flip » ma dec 15, 2014 11:20

Hallo Lieve mensen,

Ik ben nieuw op het forum. Alhoewel ik wel vaker even rondgeneusd heb voor tips ;).

Mijn huisgenoot gaat binnenkort verhuizen en het lijkt mij leuk om samen te wonen met iemand die ook een liefde voor de wereld en haar inwoners heeft. Via kamernet zijn altijd wel genoeg potentiële huisgenoten te vinden, maar het is erg lastig om iemand te vinden die mij hierin begrijpt.
Bovendien zou ik het gewoon fijn vinden om wat minder dierlijk eten om me heen te hebben en het met name niet meer in de afvalbak zien. Ook zou ik het huishouden wat meer willen voeren met natuurlijke, niet-schadelijke producten.
Ik ben zelf niet strikt veganistisch maar mijn nieuwjaarsvoornemen is wel om dit nog iets meer aan te scherpen. Ik eet vrijwel geheel plantaardig, maar wil mezelf niet beperken (anders krijg ik juist extra zin in kaas enz) en kan niet zo goed tegen soja (dus dat maakt het soms wat lastiger).

Enfin, ik zoek dus een huisgenoot voor vanaf februari. We delen dan een appartementje met z'n 2en. Het appartementje is ongeveer 50m2, heeft een balkon, woonkamer, keuken, kleine badkamer, 2 slaapkamers (waarvan 1 van mij en de ander misschien voor jou :)). De slaapkamers zijn best klein, maar je hoeft de rest dan ook maar met 1 persoon te delen. De locatie is dicht bij de vismarkt en gedempte zuiderdiep.
De kale huur voor 2 personen is 580,22 euro, wat met alle kosten inclusief neer komt op ongeveer 350 euro per maand pp. Vanaf 23+ kan er eventueel huurtoeslag aangevraagd worden, mits je niet veel inkomen en geld hebt (dit kan zeker 100 per maand pp schelen). Dit is voor mij geen vereiste. Ik heb ook geen voorkeur voor een man of vrouw, als je maar aardig en netjes bent.

Wat over mij: ik ben een vrouw van 21 jaar (ja ik weet het, mijn forumnaam is Flip, haha). Ik heb een tuintje in het Noorden van de stad (als je eens zin hebt om mee te gaan vind ik dat super leuk :)), houd van yoga, lezen, thee drinken, schrijven. En ben student Sociale Geografie en Planologie. Ik hoop verder ook hier actief te zijn en het niet alleen bij deze post te laten.

Laat hier onder of via een privé bericht maar weten of je interesse hebt en een keer wilt komen kijken.

Liefs, Flip

Plaats reactie