Ondernemer zoekt idee

Dit subforum is voor oproepen voor vrijwilligers of vacatures te plaatsen. Of eventueel werkgerelateerde aanbiedingen te plaatsen. Bijvoorbeeld een oproep voor als je een cateraar nodig hebt of juist diensten hebt aan te bieden.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
TedP
Leefwijze: part-time veganist

Ondernemer zoekt idee

Bericht door TedP » wo sep 20, 2017 13:07

Ben sinds een jaar vegetariër en ben pas geleden begonnen met het experimenteren met veganisme. Heb een achtergrond als ondernemer en financieel directeur en zoek een interessant project waar ik betrokken bij kan raken. Ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden om met een partner een nieuw concept rond voeding op de markt te zetten of evt. aan te haken bij een bestaand bedrijf.
Hoor graag!

Martine
Moderator

Re: Ondernemer zoekt idee

Bericht door Martine » wo sep 20, 2017 15:34

Je kunt eens contact opnemen met Viva las Vega's. Zij werken veel samen met ondernemers: https://www.vivalasvegas.nl/zakelijk/
Kom eens kijken op Vegetus en Gewoon Vegan!

TedP
Leefwijze: part-time veganist

Bericht door TedP » wo sep 20, 2017 17:59

Dank Martine! Ik ga dit bekijken...
Groet, Ted

Rorrim
Moderator
Leefwijze: veganist

Bericht door Rorrim » za sep 23, 2017 13:14

Wat dacht je van herenkleding? Degelijke pakken en mantels zijn allemaal van wol gemaakt. Je kan natuurlijk naar de kleermaker gaan en iets in een andere stof op maat laten maken, maar veel mensen kunnen/willen geen 2000+ euro betalen voor een pak. Maak het zo duurzaam mogelijk en van biologische grondstoffen en baseer je ontwerp op bestaande klassieke ontwerpen die passend zijn voor formele gelegenheden en zaken doen. Kan niet missen, denk wel dat je internationaal moet gaan met online verkoop.
Veganisme bewijst de redelijkheid temidden van waanzin.

Plaats reactie