Website maken

Dit subforum is voor oproepen voor vrijwilligers of vacatures te plaatsen. Of eventueel werkgerelateerde aanbiedingen te plaatsen. Bijvoorbeeld een oproep voor als je een cateraar nodig hebt of juist diensten hebt aan te bieden.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
cavia
Leefwijze: veganist

Website maken

Bericht door cavia » ma feb 28, 2011 16:15

Ik denk dat het hier het beste tussenpast..

Maar ik moet voor mijn afstuderen een site maken. Nog nooit gedaan, ooit wel "geleerd", met Dreamweaver (Adobe). Al snap ik daar ook niks van.
Al ruim een jaar heb ik een domeinnaam en webruimte, maar daar is ook alles mee gezegd.

Laatst heb ik een aantal sites gezien die gemaakt zijn met Indexhibit, maar ook daar snap ik niks van. Ik kan het niet eens installeren, zo erg is het gesteld.
Al schijnt dat niet zo moeilijk te zijn, een site maken daarmee...

Oftewel, is er iemand die mij daarmee wil helpen? Graag zou ik zelf ook een beetje willen weten hoe het werkt, mn eigen foto's erop zetten, het vernieuwen etc. Maar goed, zo als het nu gaat kom ik nooit verder!

immeëmosol
Leefwijze: part-time veganist
Contacteer:

Re: Website maken

Bericht door immeëmosol » di mar 01, 2011 12:20

ik kan indexhibit niet echt beoordelen,
kan zo snel de inloggegevens voor de demo niet vinden.

verder schijn ik een keer te hebben gedroomd dat ik iemand iets over html aan het uitleggen was.
in andere woorden; ik doe graag een poging je te helpen met het maken van je site.
enige sidenote is dat de manier waarop ik leef niet zo strak gestructureerd is,
mocht je dus ergens willen afspreken, zou dat lastig kunnen worden.
en ik ben vrij veel bezig met m'n werk, webdevelopmentlesgeven.

Plaats reactie