(Gezocht) Veganist die zich wil laten interviewen

Dit subforum is voor oproepen voor vrijwilligers of vacatures te plaatsen. Of eventueel werkgerelateerde aanbiedingen te plaatsen. Bijvoorbeeld een oproep voor als je een cateraar nodig hebt of juist diensten hebt aan te bieden.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
yannick
Leefwijze: veganist

(Gezocht) Veganist die zich wil laten interviewen

Bericht door yannick » do feb 13, 2014 15:37

Voor mijn opleiding, Toegepaste Psychologie, ga ik (samen met een groepsgenootje) een onderzoek doen naar de manier waarop 'de veganist' zijn leefwijze ervaart in de huidige maatschappij.

Om dit onderzoek goed te laten verlopen, ben ik op zoek naar minstens twee veganisten die ervoor open staan om ongeveer 1 uur lang vragen te beantwoorden tijdens een interview. Het is tevens de bedoeling dat er een geluidsopname wordt gemaakt van het interview. Het mag voor zich spreken dat je verder anoniem blijft en ook je naam etc. natuurlijk niet hoeft te noemen in de geluidsopname.

Het interview kan ik mijn woonplaats Amsterdam plaatsvinden, maar liever nog in de buurt van de plaats waar mijn school zich gevestigd heeft, namelijk Eindhoven.

Graag hoor ik van je als je interesse hebt om met mij (of ons) over je leefwijze te praten :)

Groetjes Yannick

peteranimo2

Re: (Gezocht) Veganist die zich wil laten interviewen

Bericht door peteranimo2 » ma feb 17, 2014 12:28

Ja das goed hoor wel van je maar alleen amsterdam dan ok eindhoven is te ver voor me groetjes peteranimo2@yahoo.ca

yannick

Bericht door yannick » wo feb 19, 2014 21:47

peteranimo2 schreef:Ja das goed hoor wel van je maar alleen amsterdam dan ok eindhoven is te ver voor me groetjes peteranimo2@yahoo.ca
Na overleg met mijn groepsgenoot hebben we besloten dat het interview toch in de omgeving van Eindhoven moet plaatsvinden, omdat zij niet graag reist en er wel bij wilt zijn. Toch zeker bedankt voor je aanbod!

Ananas

Bericht door Ananas » za feb 22, 2014 6:35

Ha Yannick, mocht je niemand kunnen vinden, stuur dan even een maitje naar vera [at] veganchallenge [punt] nl, zij verzorgt de social media van de VeganChallenge en kan je oproep verspreiden onder een groot aantal veganisten/flexanisten.

yannick

Bericht door yannick » ma feb 24, 2014 11:33

Ananas schreef:Ha Yannick, mocht je niemand kunnen vinden, stuur dan even een maitje naar vera [at] veganchallenge [punt] nl, zij verzorgt de social media van de VeganChallenge en kan je oproep verspreiden onder een groot aantal veganisten/flexanisten.
Heb een mailtje naar haar gestuurd. Bedankt voor je tip!

Plaats reactie