[aangeboden] all-round fotograaf regio Den Haag

Dit subforum is voor oproepen voor vrijwilligers of vacatures te plaatsen. Of eventueel werkgerelateerde aanbiedingen te plaatsen. Bijvoorbeeld een oproep voor als je een cateraar nodig hebt of juist diensten hebt aan te bieden.

Moderators: Rick, Rorrim

Plaats reactie
konrads
Leefwijze: veganist

[aangeboden] all-round fotograaf regio Den Haag

Bericht door konrads » wo apr 09, 2014 9:49

Van jongs af aan heb ik veel interesse in (milieu) bewustzijn, dieren, cultuur, media en alle aspecten die daar mee te maken hebben. Maar altijd fotografie in het bijzonder.
Graag wil ik mijn ervaringen en kennis, door middel van mijn lens, doorgeven aan anderen. Het zien en fotograferen van veel verschillende culturen is een mooi en belangrijk onderdeel van mijn werk. Na vele reizen en ontmoetingen is mijn passie en interesse hierin alsmaar groter geworden. Mijn streven is dan ook om professioneel fotograaf te worden. Daarbij speelt veganisme een belangrijk rol en wil deze dan ook graag bijtrekken in fotografie.

Een reportage…los, ongedwongen en spontaan. Iedere opdracht verdient exclusieve aandacht en passie. Ik vind het geweldig om bijzondere momenten vast te mogen leggen,te zorgen voor een prachtige herinnering…een stukje geschiedenis. Ik werk graag op een ongedwongen en spontane manier, met een natuurlijk resultaat als gevolg…emotie en gevoel perfect in beeld.
Ik zie mezelf als een allround fotograaf, dus behalve bruiloften zoek ik uitdaging in andere opdrachten zoals portretfotografie, de fotografie van seminars en congressen en voor feesten zoals verjaardagen, jubileums en geboortefeesten.

Omdat fotografie mijn passie is, hanteer ik geen hoofdprijzen voor de opdrachten. Voorafgaand aan elke opdracht, zullen we in een (persoonlijk)gesprek uw wensen doornemen, zodat elke fotoreportage precies wordt wat u ervan verwacht.
Alhoewel ik woonachtig ben in Den Haag, ben ik ook inzetbaar in de rest van het land(onder vergoeding van reiskosten).
Ik kijk er naar uit om een fotoreportage voor u te maken. Voor meer informatie,voorbeelden van foto’s of voor het maken van een afspraak, kunt u mij mailen: konradsz@hotmail.com

Plaats reactie